A gumis összekarcolta a felnit
Kedves Gumidoktor!
Lehet, hogy ilyet nem lenne szabad megírni, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Három hónapja a 4 éves Ignisemre akciósan tudtam venni 4 db vadiúj és nagyon szép alufelnit. Mondanom sem kell, egy magamfajta panelprolinak ez így is elég nagy anyagi megterhelés volt. Úgyhogy a magam 25 éves hivatásos vezetési gyakorlatával elég nevetséges módon vigyáztam is rá, mint a szemem fényére, parkoláskor sokszor többszöri próbálkozás után is legalább 20-25 cm-re is álltam a padkától.
A minap észrevettem, hogy a jobb hátsó gumi lapít egy kicsit, hát hazafelé megálltam a Bp. XIII. kerület Vágány u.-ban, a benzinkúttal szemben elég hivalkodóan hirdeti magát egy gumis. A kereket leszedte, feltette a gépre, majd a gumit levette a felniről, már ekkor észrevettem, hogy a felni polírozott peremén van egy kb. 30 cm-es csík, de azt hittem, csak a gumi összekente. Tévedtem.
A gumit megragasztotta, visszatette a felnire, és feltette a centrírozógépre. Pörgette, mért, majd - ha nem látom, nem hiszem el - egy lemezfelnire való ráütős sújt kezdett el kalapálni az előbb említett polírozott peremre. Már vagy a harmadikat ütötte, mire meg bírtam szólalni, hogy ez nem erre való. Ezután már megtalálta a ragasztós súlyokat, és befejezte a műveletet. Mikor visszatette a felnit az autóra, meg tudtam nézni, hát csúnyán összekarcolta. Rákérdeztem, rögtön azt felelte, hogy már előtte is rajta volt, biztosan megpadkáztam.
Rájöttem, hogy mivel nem csináltam hatósági tanús fényképet a kerékről leszerelés előtt, nem tudom bizonyítani, hogy nem így volt. De tényleg szükség van már erre? Vagy tényleg én fújom föl a helyzetet? Már nem is tudom, de nagyon bosszant.
Üdvözlettel:
egy olvasó
Kedves Levélíró!
Én azt gondolom, hogy a gumis hozzáállásával van baj, nem az Önével. Az a minimum, hogy egy alufelninél centrírozás előtt meg kellett volna Önt kérdeznie, hogy ragasztott vagy ütött súlyokat szeretne-e? A reklamációjára érkező arrogáns válasz sem helyénvaló. Sokan elfelejtik, hogy Önből, azaz az Ügyfélből élnek, aki a pénzét - jó esetben - ott szeretné elkölteni náluk. Ebben a gazdasági környezetben pedig pláne úgy gondolom, hogy egyetlen szolgáltató sem engedheti meg magának ezt a hozzáállást, stílust. Mondom mindezt úgy, hogy csak az egyik fél oldaláról ismerem a történteket. Sokat puffogtatott frázis, de "az ügyfélnek mindig igaza van".
Én az Ön helyében nem hagynám annyiban a dolgot…
Üdv:
Gumidoki