2012.05.19. 12:53 Módosítva: 2012.05.19. 12:56

Tisztelt Biztosítás doktor!

A problémám a következő. 2010 áprilisában vásároltam egy Ford Focus Trend 2006-os évjáratú gépjárművet. Az akkor kötött KGFB szerződésem a posta Biztosítóhoz szólt. 2010 áprilisától 2011 áprilisáig. Utána következő biztosítóm a K&H biztosító volt 2011 áprilistól 2012 áprilisig. idén pedig az KÖBE biztosítóhoz jöttem át, és itt kezdődött a probléma. Az új biztosítóm (KÖBE) közölte velem hogy a kártörténeti nyilvántartóból lekérdezett adatok alapján a K&H biztosítós kötvény szám amit kaptam nem létezik. Én fel is vettem a kapcsolatot a K&H biztosítóval és ők készségesen ismételten lejelentették a kártörténetemet a kártörténeti nyilvántartó felé. (Így mellékesen jegyzem meg hogy mind a postától mind a K&H biztosítótól kapott törlési értesítő a kezemben van és ott minden rendben.) És azóta is az az üzenet érkezik a új bizt. felé, hogy kötvény nem létezik a nyilvántartásban. K&H biztosító azt mondta lehet, hogy még a Posta biztosító rontott el valamit. Őket is felkerestem, ők azt mondták ők még a régi rendszerben küldték el az adatokat papír alapon 2011ben a K&H biztosító felé. És nem áll módukban ezt lejelenteni még1szer. De nekem elküldik szívesen a törlési nyilatkozatot. Csak sajnos én ezzel nem érek semmit mert az új biztosítóm nem fogad el papír alapú igazolást mondván hogy ők csak a kártörténeti nyilvántartóból kérhetnek le adatot. És közben meg folyton írják nekem hogy B02ből vissza fognak sorolni A00-ba ha nem intézkedek. Nem tudom mi tévő legyek. Kérném a segítségét.

Üdv:Máthé Vencel

Tisztelt Érdeklődő!

A választott új biztosító csak a kárnyilvántartó rendszerből tudja lekérdezni az Ön jelenleg érvényes bonus besorolását. Amennyiben az adatok feltöltése hibás - akár a személyes adatokban is - vagy elírás történt a kötvényszámban már nem valósul meg e lekérdezés és a szerződésen nem tudja az új biztosító a B/M besorolást érvényesíteni. Kérem, mint már korábban a rovatban adott válaszomban is jeleztem a feltöltött adatok helyességének ellenőrzése céljából vegye fel a kapcsolatot a korábbi biztosító társasággal,mert az adatok feltöltésében ők az illetékesek.

Üdvözlettel:

Horváth László pba.hu

A TotálKártérítés jogi csapata segít!

A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.