Keverős vagy hengerenkénti?

2013.05.15. 15:16

Tisztelt LPG-Doktor!

Gázosításra készülök de nem tudom, melyik utat válasszam. Az autóm egy Volkswagen Vanagon Multivan (amerikai piacos Transporter Multivan), 2.1-es 112 lovas digijet befecskendezéses benzinmotorral. 13 litert fogyaszt, mert sajnos gyárilag elég rövid a váltó. Az a kérdésem, hogy érdemes-e a drága injektoros gázrendszert beszereltetni vagy vegyek egy bontóban egy karburátoros szívósort és karburátort és központilag gázosítsam el azt. A karburátor és a szívósor nem nagy tétel, igazából a két különböző rendszer gázfogyasztására lennék kíváncsi. Illetve egyik-másik előnyeire és hátrányaira.

Üdv

Peti.

Nem javasoljuk a keverőfejes rendszert, mert a hengerenkénti befecskendezéses rendszerhez képest jelentkező árelőnye nem jelentős. Mindössze 30-40 ezer Ft a különbség, mely összeg meg is térül az alacsonyabb fogyasztás következtében, továbbá lényegesen kultúráltabb működést eredményez. A két rendszer között 6-10 % fogyasztás különbség jelentkezik mindenképpen.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.