2014.03.20. 12:36

Tisztelt LPG Doktor!

Van egy 90-es évjáratú Fiat Tempra 1.8 8 szelepes autóm keverőfejes LPG szettel (LOVATO).

Nemrégiben műszakizott, előtte természetesen gázbiztonsági szemle, ill. átnézés is volt. A szerelő szűrőt cserélt, állított ezt-azt. Azóta viszont meglepve tapasztalom, hogy LPG üzemben, kinyomott kuplungnál leáll a motor, szinte nincs alapjárat és összességében erőtlen, csalódást keltő az LPG-s teljesítménye a vizsga előttihez képest. A benzines része pedig mintha túldúsítana főleg indítás utáni időszakban. És eszik is rendesen. Ha menet közben váltogatom az üzemanyagot (sokszor muszájból, olykor tesztelés miatt) gázos menet után benzinre váltva, majd néhány km után vissza gázra, a motorhang is rémisztő, érces, hörgő, és erőtlen is.

Mi okozhatja ezeket a tüneteket?

Várom megtisztelő válaszát! László

Üdvözlöm!

A keverőfej nem egy bonyolult szerkezet, azonban a beállítását el lehet rontani rendesen. A leírásából ítélve keveset kaphat gázból a motor, ezért akar benzines módban eszetlenül dúsítani. Érdemes lenne beállítani a keverőfejet rendesen.

Az alábbi linken többet megtudhat a beállítások fontosságáró.

Üdvözlettel: LPG Doktor www.lpgdoktor.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.