2014.04.02. 12:10

Tisztelt LPG Doki!

Egy Subaru Legacy vásárlása készülök. Német oldalakat böngészve észrevettem, hogy e típusból létezik gyárilag szerelt LPG-s verzió. Mivel Subaruk nagyobb fogyasztással rendelkeznek így az LPG-s autókat részesíteném előnybe. Abban szeretném a véleményét ki kérni, hogy a gyári rendszer esetleg megbízhatóbb vagy ők is valamelyik külső cég rendszerét szerelik ill. mennyivel költségesebb a benzinesekhez képest. (szerviz, kopás ill. a hengerfej probléma mennyire létezik)

Válaszát előre is köszönöm. Attila

Kedves Attila!

A legtöbb autógyártó gyáriként aposztrofált modellje valamelyik "külső" cég termékével készülnek, a legtöbb esetben még csak nem is gyári környezetben, hanem utólag. A hengerfej probléma megelőzhető, ha a szelephézagok rendszeresen ellenőrizve vannak, még pedig a gyári periódusnál jóval sűrűbben. Ha az első két alkalommal nem változik jelentősen a hézag, lehet ritkítani az ellenőrzéseket. Egyéb probléma nincs ezekkel, de ha utólag szerelteti be, akkor is hibátlan lesz. Hogy mitől is mennek tönkre a szelepek? Kell-e felső kenőt használni megelőzésképpen? 

Üdvözlettel: LPG Doktor www.lpgdoktor.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.