Gyárilag gázost vagy utólag szereltessek?
Tisztelt LPG doki!
Ebédszállító vagyok, van egy 14 éves Renault-om, 4 éve gázosítottam el. Működik működik, de már egyre többet kell rá költeni. Már régóta szemezgetek vmi másik autóval, de első tulaj vagyok és nehezen válok meg tőle. Csak új autó jöhet szóba, kis fogyasztással, valami dobozos. Mindenki a benzinest ajánlja. Én még megtoldanám egy kis gázzal is.
A Dacia Dokker-t szemeltem ki, mivel ezt gyári gázzal is árusítják. A kérdés az, h vegyem meg gyári gázzal, vagy inkább utólag rakassam bele ? És miért ?
Köszönettel: Mike
Kedves Mike!
Alapvetően jobban szeretjük az utólagos beszerelést a gyáriaknál az alábbiak miatt:
- a legtöbb esetben a gyárinak deklarált beszerelések is valamelyik gyártó készülékei, sok esetben a cél országban utólag beépítve, de a márka kereskedő hálózat neve alatt. Ilyenek a Skoda Dual típusok legtöbbje.
- ha a gyári rendszerrel történik garancián túli meghibásodás, viszonylag keserű arckifejezéssel fog távozni a pénztártól. Horror drága tud lenni a javítás.
A konkrét Dokker példát viszont nem ismerem. Ha tényleg full gyári beszerelés, az lehet kellemes. Ha gyári új benzinest Ön akar átalakítani, ahhoz nem sok kereskedő járul hozzá a garancia megvonása nélkül. Épp ezért egy nagyon fiatal, garin túli benzinest alakítanék át gázüzeműre, ez a leggazdaságosabb megoldás.
Üdvözlettel: LPG Doktor www.lpgdoktor.hu