Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
A fenti "cserében" gondolkodom, és a véleményüket/értékelésüket kérném vele kapcsolatban.
Néhány szó az Escortomról:
-99-ben Belgiumból, hátulján törötten került az országba. Azóta rendszeresen
szervizelt, különösebb probléma a szokásos dolgokon (lengéscsillapító,vezérműszíj,gumik,fék stb) kívül nem volt vele. 98000 km van
benne óra szerint, ismerőstől került bele, 40000-rel.
Extrák: 1.8TD, 90 LE motor (jól húz és elmegy 6 literrel), elektromos ablak,
alufelni (14-es), centrál, gyári hifi (5000rds), hátsó szárny, plüss, airbag.
Az eladásra az késztet, hogy szinte már "gyanúsan" nincs baja az autónak, és
egy kevesebb km-es fiatalabb autóra gondoltam.
Önök szerint érdemes még megtartani? Kereskedőnél mi az elérhető max. ár ezekkel a paraméterekkel? És beszámíttatás esetén? Mi a véleményük az 1.8GDI benzines Carismáról?
Előre is köszönöm válaszukat,
Varga Balázs
Kedves Balázs!
Véleményem szerint ha rendszeresen szervizeltette az autót, akkor nem
nevezhető gyanúsnak, hogy az autónak nincs különösebb baja, de amennyiben
meg szeretne győződni róla, hogy milyen költségek várhatóak a jövőben, akkor
végeztessen egy állapotfelmérést a szerelőjével vagy valamelyik
márkaszervizben.
Ha kereskedőnek szeretné eladni az autót, akkor jelentős
veszteségre kell számítani, így azt javaslom, hogy a hagyományos módon
értékesítse az autót, ha az elérhető legmagasabb árat szeretné realizálni. A
piaci árakat tekintve az Ön autója állapottól, futásteljesítménytől és
felszereltségtől függően 1,4-1,55 Mft között értékesíthető. Ha kereskedőnek
szeretné eladni az autót, akkor maximum 1,2 M forintos ajánlati árra lehet
számítani. A beszámítási ár mindig függ attól, hogy milyen autót készülünk
megvásárolni (használt vagy új), és hogy az adott kereskedő milyen
üzletpolitikát képvisel.
Erre a típusra is igaz ami általában a japán autókat jellemzi, a
megbízhatóság és a kifogástalan minőség, azonban a Carisma nem különösebben
izgalmas autó, ezért az értéktartása rosszabb, mint általában a japán
márkáké, és általános vélemény a külsejével kapcsolatban, hogy jellegtelen és
feltűnésmentes. A GDI típusjelzés egy korszerű közvetlen befecskendezéses
benzinmotort takar, amelytől azonban nem szabad a dízel autóktól megszokott
fogyasztást várni, mert azt nem tudja produkálni. A Carisma ideális autó
lehet, ha kerülni akarjuk a feltűnést, megbízható, jól felszerelt, kényelmes
családi és/vagy managerautót szeretnénk, jó ár-érték aránnyal.
Üdvözlettel,
Opticar
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.