Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Használt autó eladási szolgáltatásukkal kapcsolatban érdeklődnék.
Honlapjukon olvasható, hogy milyen díjért végzik ezen szolgáltatásukat.
Szintén megemlítik, hogy amennyiben más úton történik meg az
értékesítés, bizonyos összegre ebben az esetben is igényt tartanak.
A kérdésem ezzel a konstrukcióval kapcsolatban a következő:
Vállalnak-e valamilyen határidőt az autó értékesítésére, avagy
egy megbízás után határozatlan ideig igényt tartanak a más úton történő értékesítés után megszabott díjra? (Tételezzük fel, hogy pl. 3 hónapig nem értékesítik az autót - ekkor már az ember hajlamos alternatív értékesítési csatornák igénybevételére.)
Tisztelettel,
Sz. András
Kedves András!
Természetesen a megbízási szerződésben pontosan rögzítjük a megbízás
érvényességének határidejét, azaz megadjuk, hogy milyen időintervallumon
belül kell teljesítenünk a megbízást. Az Ön által említett passzus csak ezen
a határidőn belül érvényes.
Abban az esetben, ha Ön úgy dönt, hogy megbíz minket az autó felkutatásával
vagy értékesítésével, és mi ezt elvállaljuk, akkor azt is nagyon pontosan
felmérjük, hogy az adott ügylet teljesítéséhez kb. mennyi időre van
szükségünk. Ennek minden részletét egyeztetjük Önnel, és a szerződében ennek
megfelelően egy olyan határidőt kötünk ki, ami Önnek, és az OptiCarnak is
elfogadható.
Amikor a megbízás megszületett, mi elkezdjük ennek teljesítését. Ha a
határidőn belül Ön mégis más úton oldja meg az autóvásárlást vagy eladást,
az nem azt jelenti, hogy mi nem teljesítettünk, hanem azt, hogy Ön másképpen
döntött, ezért az általunk addig elvégzett munkát Önnek ilyen módon kell
kiegyenlítenie. Ezzel a megoldással biztosítjuk, hogy mind az Ön, mind az
OptiCar érdekei kellő védelmet élvezzenek.
A fenti okoknál fogva tehát mindenkinek azt javasolom, hogy csak abban az
esetben bízza ránk az autója eladását vagy beszerzését, ha valóban nem akar
foglalkozni ezekkel az ügyekkel, és kialakult benne a kellő bizalom
irányunkban.
Üdvözlettel:
OptiCar
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.