Egy autóvásárlás küszöbén álló ember türelmetlensége számomra teljesen érthető és elfogadható.
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Én teljesen megértem, ha üzleti vállalkozásuk mellett nem az ingyen
tanácsadás az, amivel a legtöbb időt foglalkoznak, azt azonban nem
teljesen értem, hogy ha fölvállaltak egy szolgáltatást, mely
valószínűleg nem kis reklám Önöknek, akkor miért nem marad idejük
egy-egy e-mailre valaszolni?
Kicsit ellentmondásosnak érzem, hogy Önök a minőségről és a gyors
ügyintézésről beszélnek, miközben egy korábbi levelemre nem jött válasz,
és a regisztráción jelzett időpont közeledtével (mely ma du.) nem
jelentkeztek legalább egy telefon erejéig.
Válaszukat várva, remélve, hogy csak én értettem félre valamit,
Hajós Tamás
Kedves Tamás!
Egy autóvásárlás küszöbén álló ember türelmetlensége számomra teljesen
érthető és elfogadható, azonban néhány dolgot talán érdemes tisztázni annak
érdekében, hogy másokban ne alakuljon ki hasonló elégedetlenség.
A heti 10-20 levél megválaszolása a napi "kenyérkereső" tevékenység
mellett valóban komoly feladatot és leterheltséget jelent, hiszen sokszor
egy kétsoros levél megválaszolása is akár több órás előkészítő munkát
igényel. Ennek ellenére minden esetben törekszünk arra, hogy a beérkező
leveleket néhány napon belül megválaszoljuk, de határidőt azért nem tudunk
vállalni, mert válaszadáskor számunkra a legfontosabb az, hogy az általunk
adott információ az adott keretek között a lehető legteljesebb és
leghasználhatóbb legyen. A gyorsaság mindenképpen csak ezután következik.
Azt javasoljuk tehát, hogy akiknek nagyon sürgős a válasz, azok inkább a
regisztráción keresztül keressenek meg minket, mert ott lehetőség van
megadni a megkeresés pontos időpontját, és így biztos, hogy a megadott
határidőn belül jelenkezünk.
A fentiek értelmében tehát türelmetlenségét kicsit eltúlzottnak érzem,
hiszen az Ön által reklamált levél 2-án érkezett, ma pedig 5-e van.
A regisztrációra történt megjegyzése sajnos vagy szerencsére már okafogyottá vált, mert édesapjával, a vásárló jelölttel, ma de. kollégám már
egyeztetett időpontot a személyes megkeresésre.
Üdvözlettel:
OptiCar
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.