Véleményem szerint ez több mint kedvező, ezért arra szeretnék választ kapni, hogy mire figyeljek oda különösen a vásárlás során.
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Érdeklődnék, hogy Önök szerint mennyire reális az alábbi Suzuki Wagon R+ vételára:
Az autó 1,3-as 16 szelepes, GLX felszereltségű, 2001. 02. havi, 57e km-t futott. Az ár 1.900 e Ft, amely már tartalmazza a nevemre való átiratás, illetve a törzskönyv költségeit is.
A kis "kockát" a napokban alkalmam volt kipróbálni, apróbb esztétikai hibákon kívül (meghúzott lökhárítók, összekarcolt dísztárcsák, kiégetett üléshuzat...) nem találtam rajta hibát.
Az árat valójában nem sokallom, sokkal inkább gyanús az, hogy '99-es 106 e km-t futott 1.0 Suzuki Swift GL-emet 1.300 e Ft-ért számolnák bele a fent leírt autóba. Véleményem szerint ez több mint kedvező, ezért arra szeretnék választ kapni, hogy mire figyeljek oda különösen a vásárlás során.
Tisztelettel,
Sebestyén Réka
Kedves Réka!
Véleményem szerint az autó eladási ára a piaci árakat tekintve nem nevezhető különösebben magasnak inkább azt mondanám, hogy a paraméterek alapján ez a reális ára, ha az állapota kifogástalan.
Az említett esztétikai hiányosságok ismeretében azonban az egyik oldalon soknak érzem a kínálati árat, a másik oldalon viszont nagyon magas áron számolják be az Ön autóját a vételárba.
Érdemes lenne kideríteni az autó előéletét, mert előfordulhat, hogy céges autó volt vagy jelentős mértékben sérült volt, ezért a kereskedő szabadulni akar tőle.
Mindenképp érdemes egy független márkaszervizben állapotfelmérést végeztetni az autón, és ellenőrizni a szervizkönyvet, valamint az esetleges korábbi sérüléseket.
Üdvözlettel,
Opticar
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.