Véleményem szerint a vásárlás kulcsa elsősorban a futásteljesítmény, hiszen ha nem valós, akkor minden más paraméter is kifogásolható lehet.
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Örömmel vettem, hogy végre van egy színvonalas magyar weboldal - a totalcar-on kívül.
Azért írok, mert nagy döntés előtt állok, és szeretném szakértők véleményét kikérni. A téma használtautó vásárlása. Tudom, hogy nehéz tanácsot adni úgy, hogy magát az autót nem látja az ember, én mégis azt kérném, hogy segítsenek.
Az autó adatai: BMW 520i, a gyártási év 1988, benzin + gáz üzemű, a kasztni gyönyörű állapotban van, 228 ezer km van benne, küszöbök és az alja nem rohad, lengéscsillapítók jó állapotban vannak, új aksi, új gumik. Irányár: 750 ezer Ft.
A kérésem a következő: legyenek szívesek megírni, hogy kb. mire számíthatok, egy 15 éves BMW-nél mikor jönnek elő a nagy hibák, vajon bebukom-e a vásárlást, stb.
Bárminemű információt nagyon megköszönném!
Tisztelettel,
Boros János
Kedves János!
Általánosságban nehéz nyilatkozni abban a kérdésben, hogy megéri-e megvásárolni az említett autót, és hogy egy 15 éves BMW-nél mire érdemes felkészülni.
Véleményem szerint a vásárlás kulcsa elsősorban a futásteljesítmény, hiszen ha nem valós, akkor minden más paraméter is
kifogásolható lehet.
Vásárlás előtt egyrészt érdemes valamely BMW-mágussal megnézetni a motor, váltó, futómű egységet, majd egy használtautó szakértőnek megmutatni az autót és minden létező papírját. A későbbi nagy hibák elkerülhetőek, ha megvételkor átnézetjük az autót, majd a vásárlás után leszervizeltetjük. Kényes pont lehet, ha az autó korábban volt sérülve vagy
nem volt rendszeresen szervizelve.
Üdvözlettel,
Opticar
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.