Első tulaj vagyok, mégsem tudom eladni
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves Nepperűző!
Van egy 9 éves Cordobám, melyet újonnan vásároltam. Az autóban 240 ezer km van, pár apróságtól eltekintve nincs probléma vele. Folyamatosan szervizelt autóról van szó. Mindig is fontos volt, hogy csak indítani kelljen, no meg tankolni. Ennek fényben nem csoda, hogy szuper állapotban van. Híven mutatja, hogy mennyire megkíméltük és vigyáztunk rá: még gyári a kuplungja! Az autót imádtuk, de most eljött a csere ideje. Gyerek van, kombira váltanánk. Csakhogy nincs érdeklődő az autóra, ha pedig igen, a km óra láttán mondja vissza az adás-vételt.
Én megmondom őszintén, ha éves szinten 5-10 ezer km-re vennék autót, simán vásárolnék bizonyíthatóan karbantartott, több száz ezret futott autót.
Az eladásban kérem a segítségét, mert tényleg kezdek tanácstalan lenni, mivel tehetném vonzóvá az autót. Nem sürgős az eladás, szóval nem viszem le a sárga földig a vételárat, főleg annak tudatában, hogy ha v.ki megveszi, csak indít és tankol... Minden javításról számlával rendelkezem, de úgy látszik ez sem elég. Pedig vettem már autót úgy, hogy utána a vétel ár felét kellett rá költeni. A km óra tekerésben egyáltalán nem vagyok partner, ráadásul ezért manapság már komoly büntetés jár.
Ha megtenné, hogy a magas futásteljesítményt említő esetleges vevőimnek milyen elfogadható választ adhatnék, amivel legalább esély mutatkozna az eladásra... Értem én, hogy kopnak az alkatrészek, de azokat a kevés km-es autón is cserélni kell egy idő után. Az én autóm motorja soha egy deciliter olajat sem evett, és vél. szerint nagyon sokáig bírni fogja még a strapát.
Kíváncsi vagyok a válászára!
A végén még lehet, hogy megtartom az autót... :)
Üdv. és köszönöm!
Kis P.
Van egy 9 éves Cordobám, melyet újonnan vásároltam. Az autóban 240 ezer km van, pár apróságtól eltekintve nincs probléma vele. Folyamatosan szervizelt autóról van szó. Mindig is fontos volt, hogy csak indítani kelljen, no meg tankolni. Ennek fényben nem csoda, hogy szuper állapotban van. Híven mutatja, hogy mennyire megkíméltük és vigyáztunk rá: még gyári a kuplungja! Az autót imádtuk, de most eljött a csere ideje. Gyerek van, kombira váltanánk. Csakhogy nincs érdeklődő az autóra, ha pedig igen, a km óra láttán mondja vissza az adás-vételt.
Én megmondom őszintén, ha éves szinten 5-10 ezer km-re vennék autót, simán vásárolnék bizonyíthatóan karbantartott, több száz ezret futott autót.
Az eladásban kérem a segítségét, mert tényleg kezdek tanácstalan lenni, mivel tehetném vonzóvá az autót. Nem sürgős az eladás, szóval nem viszem le a sárga földig a vételárat, főleg annak tudatában, hogy ha v.ki megveszi, csak indít és tankol... Minden javításról számlával rendelkezem, de úgy látszik ez sem elég. Pedig vettem már autót úgy, hogy utána a vétel ár felét kellett rá költeni. A km óra tekerésben egyáltalán nem vagyok partner, ráadásul ezért manapság már komoly büntetés jár.
Ha megtenné, hogy a magas futásteljesítményt említő esetleges vevőimnek milyen elfogadható választ adhatnék, amivel legalább esély mutatkozna az eladásra... Értem én, hogy kopnak az alkatrészek, de azokat a kevés km-es autón is cserélni kell egy idő után. Az én autóm motorja soha egy deciliter olajat sem evett, és vél. szerint nagyon sokáig bírni fogja még a strapát.
Kíváncsi vagyok a válászára!
A végén még lehet, hogy megtartom az autót... :)
Üdv. és köszönöm!
Kis P.
Kedves Kis P!
Az autó eladásának egyik sarkalatos pontja hirdetés. Nem mindegy mit írunk bele, milyen képeket töltünk föl. Sajnos az Ön hirdetését nem látom, így nem tudom megmondani, hogy az Öné ebből a szempontból rendben van-e. Nem mindegy hogyan beszélünk a vevőkkel. Udvariasnak kell lenni, akármilyen hülye is van a telefon másik végén. Nem szabad magunkat felbosszantani, ha egy nyilvánvalóan hozzá nem értő ember butaságokat beszél a telefonba, és meg akar bennünket győzni, hogy ő jobban tudja milyen az autónk, mert ő olvasta a neten. Fölösleges felbosszantani magunkat más hülyesége miatt. Van az a fajta telefonáló, akinél abban reménykedem, hogy csak el ne jöjjön, mert már a telefonbeszélgetésből lejön, hogy csak az időmet fogja rabolni. Nem szabad ezzel foglalkozni, nem vagyunk egyformák, ha nem lennének hülyék, honnan tudnánk ki a normális. Szerencsére az emberek többsége nem fárasztó, kevés az extrém hülye, őket meg határozottan kell kezelni. Az autó eladás nem olyan egyszerű dolog, két mondatban nem lehet elmondani, ezt nem tanítják az iskolában. Nekem sem ment elsőre, aztán az idő előrehaladtával belejön az ember. De a legfontosabb, türelem kell hozzá.Üdvözlettel,
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.