Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves Becsületesnepper!
Pár éve vettem egy Rover214si -t. Most úgy áll a helyzet, hogy elgondolkoztam, hogy jó lenne lecserélni egy fiatalabbra. Körbenéztem, hogy mennyiért lehetne eladni...
Ez tényleg így van, hogy 250e és 350e között vannak ezek a kocsik??
Ráadásul ha jól látom, nem is nagyon mennek, mert hetek óta ugyanazok a hirdetések vannak fent, nem nagyon látom, hogy lenne rájuk kereslet. El lehet egyáltalán adni őket? Vagy jobb ha megtartom lassan oldtimernek?
Ráadásul megdöbbentem, hogy 216-os nincs fent egy darab se eladó, pedig régebben mikor az én 214-esemet vettem akkor még volt bőven. Elkoptak? Vagy nem adja el senki? A 214-esekből meg alig 26db van fent, abból is vagy tíz az sérült vagy motorhibás. Három év alatt ennyire leromlott az országban a Rover-állomány? Ami ép, normális autó, azt nem adja el senki, vagy amit meg el is akarnának adni, az meg nem kell senkinek? Mit érdemes itt tenni, mit javasol?
Lassan 18 éves lesz a kocsim, és nem tudom mitévő legyek. Lassan lakatolni kellene, rá kellene költeni vagy százezret csak a karosszáriára. Meg félek tőle, hogy egyre több hibája fog előjöünni, és ha ennyire kevés a Rover-szám az országban akkor lassan az alkatrész árak is el fognak kezdeni felfelé menni.
Mit érdemes itt tenni? Adjam el még most, és most talán kapok érte annyit, ami egy 1 milliós autóhoz beugrónak elég? Vagy tartsam meg, költsek rá 150.000-et (ami ezekszerint az autó értékének kb. fele) és használjam amíg megy, aztán 2-3 év múlva meg nekem sem marad más lehetőségem mint bontóba vinni?
Ön mit tenne?
Köszönöm a segítséget!
Kedves Kérdező!
Üdvözlettel,
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.