Extravagáns autót hárommillióig
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves Nepperűző!
Hosszútávú utazásokra (leginkább németországi úticélok) keresnék autót. A mostani BMW E39 530i már úgy érzem, kiszolgálta magát, szeretnék helyette mást, valami extravagáns autót, aminek egyénisége van. Két típust találtam, az egyik a Lancia Thesis, másik a Citroen C6. Sajnos azonban ezekből a benzines ritka, mint a fehér holló, a dízelt meg utálom.Esetleg más alternatíva benzines vonalon? Japán autó nem kell, nem a szívem csücske. Volt Lexus a családban (IS széria), nem kell szopóroller (bár sokan ugyanezt mondanák a feljebb említett két típusra, de a sztereotípiákra nem adok).
Esetleg amerikai modell is szóba jöhet, és nem ragaszkodom a magyar kínálathoz, németországi beszerzés is lehetséges.
Köszönöm a válaszát.
Attila
Kedves Attila!
A kérdést olvasva, felakadt a szemem, elég tanácstalan voltam. Az extravagancia szerintem ezzel a két típussal meg is szűnt a modern autógyártásban. A Lancia Thesis, és a Citroen C6 nekem is tetszenek, különösen a Thesis. Tényleg két szopórollerként élnek a köztudatban, és ezek a sztereotípiák nem minden alapot nélkülözőek. A C6 esetében a népítélet sem ad segítséget, mert mindössze öt írás született, és a legnagyobb futású autó is csak 25 ezret futott, annyit kibír a legnagyobb fostalicska is. Ha jól emlékszem, a Citroennél 2007-ben átdolgozták az elektronkai rendszert, és a háromliteres, V6-os dízel színre lépésével sokkal kevesebb volt a meghibásodás. Itthon pont egy sincs belőle benzinmotorral, de a mobilén is csak hét darab van, igaz ezek két kivétellel extrém kis futásúak, de az áruk is ennek megfelelő. A hárommillióból minden hadi sarccal nem jönnek ki.A Lancia Thesis esetében már nagyobb a merítés, és itt már van 200 ezret futott példány is a népítéletben, a megítélés is sokkal vegyesebb. Külföldön is nagyobbak a lehetőségei, mert ebből harminc darabot találunk. A Lancia esetében azonban nem fenyeget bennünket a veszély, hogy elköltsük a hárommilliót, mert a legdrágább is csak 5900 euró. Ha ez kell, akkor ez kell, hajrá, legalább lesz valaki, aki elég bátor, hogy megvalósítsa az álmát. Azzal nyilván tisztában van, hogy az extravagancia pénzbe kerül, de lehet, hogy pont ön cáfol rá a sztereotípiákra.
Üdvözlettel,
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.