BMW-t, de milyen motorral?

2016.12.02. 10:33

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt Becsületnepper!

BMW-t vennék, régóta vágyam egy E46 szériás coupe. Na jó, lehet szedán is. Dízelt kilőttem, barátomnak az van, sok a nyűgje, így elnézve azokat kemény pénz fenntartani, és egyáltalán nem értek hozzá. Keveset is használnám hosszú távra. Éves szinten 10-15 ezer menne bele. Benzines kell, legalább egy kétliteres motorral. Nézegettem őket, jöhet akár egy 323/325/328. Nem bánnám, ha esetleg ebből csúszna be egy. Hátul hajt, van benne bugi. Tudom, nagyon divatos lett, nekem nem azért kell. Jól tudom, ezek mind láncosak? Mire figyeljek, mi az a tipikus hiba amire tényleg oda kell figyelni? Kettős tömegűt ismerem, drága, de számolok vele. De mivel kell még számolnom? A keret 1,1 milla plusz 3 kiló szervizre. Ebből kaphatók jót? Nem akarok szopóágra kerülni.

Köszönöm a válaszodat!

Alex

Kedves Alex!

Ennyiért sajnos a kínálat aljáról tud válogatni, nem kizárt, hogy talál vállalhatót, de a tényleg jók drágábbak. A kasznira kell elsősorban figyelni, mert a rozsda előszeretettel eszi a négy sárvédőívet. Az első sárvédőívek közepén és a hátsó ívek lökhárító felőli végén kell a felbukkanására számítani, de láttam már az ajtók élein is.

IMG 9120

Ezekben még M-es motorkódú motor van rendes lánccal, nem olyan hitvánnyal, mint a későbbi BMW-kben. Nagy drámára nem kell számítani, ne legyen elrohadva, illetve meg kell nézni rétegvastagság-mérővel, hogy az íveket nem gittel lakatolták-e, mert ez gyakori "javítási" technológia eladás előtt.

Üdv:

-Becsületesnepper-

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.