Tényleg para a PDTDI?

2017.04.21. 10:40

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Kedves Nepperűző!

Jelenleg egy 1.6 Passat tulaja vagyok és erőteljesen gondolkozok a közeljövőben lecserélni egy dízel Passatra. Sokakat megkérdeztem már, hogy érdemes lenne lecserélni, de mint mindig, kaptam hideget és meleget is. Érdemes lecserélni erre a távra dízelre vagy maradjak az 1,6 benzinnél? (munkanaponként: 16-16 km, havonta 240 km és 280 km)

Ha mégis érdemes lenne, akkor sima TDI meghajtásosat vegyek, vagy kockáztassak meg egy PDTDI meghajtásosat? A kiszemelt, egy 2000-2005 közötti 1.9 PDTDI Passat (hallottam róluk, hogy hamar feladják a harcot és szervizigényesek. Ez mennyire igaz?)

Körülbelül 1.300.000 Ft a maximális összeg amit rá szánnék.

Köszönettel:

Dániel

Kedves Dániel!

"(hallottam róluk, hogy hamar feladják a harcot és szervizigényesek." Ez állati nagy hülyeség. Ilyeneket szoktak azok mondani, akik hallották, hogy a 48-49-es szabadságharc idején drága volt a PD elem, de ők maguk még nem álltak ilyen autó mellett. Én több ilyen autót használtam, illetve használok most is, de még soha nem állt meg egyik sem. Ezeket a dízeleket nyugodtan meg lehet venni.

vev

A legmegbízhatóbb a sima 90 vagy 110 lóerős TDI, de a PDTDI is nagyon jó. Ezekben nincs részecskeszűrő, ezért jobban bírják a rövid távokat is. A legjobban a 101 és 105 lovas motorok fogyasztanak. Ennyiért ár tényleg jókat lehet venni, amiknek nincs megtekerve az órája kétszer.

Üdv:

-Becsületesnepper-

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.