Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Nepperűző!
Havonta nagyjából 1000 km-t járok, öreg benzinest cserélnék. A kilométerek aránya: nagyjából 400 autópályára jut 100 város. Később lehet, hogy ez az arány átalakul 100:10-re. Max 2,5 millióért néznék főként Kiákat, vagy Hyundai-okat, lehetőleg kombi kivitelben. Ilyen km-arányban ezekből az autókból megéri így egy 2011-es dízel? Esetleg van más javaslat? Lényeg a kiszámítható szervizigény.Segítségét előre is köszönöm!
Maradok tisztelettel: Balázs
Kedves Balázs!
A városi használatnál az a lényeg, hogy bemelegszik-e az autó, mert a hideg üzem terheli jobban az autót, és a részecskeszűrő hamarabb tömődik el. Ha emellett sokat megy autópályán, márpedig a levele alapján fog menni, akkor a részecskeszűrőnek van lehetősége regenerálni magát, és a városban összeszedett kormot kiégetni. Ezek az autók teljesen jók, én meg merném venni.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.