Anorexiás kamaszt elérhető áron
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves Nepperűző!
Húszas évei közepén járó srác vagyok. Munkahelyváltás miatt ismét szöget ütött a fejembe, hogy sok szempontból egyszerűbb lenne az élet négy keréken. Vásárlási szándékom erős, de a fenntartási költségek miatt mégis erősen labilis, viszont amennyiben elhatalmasodik rajtam a kényelem, jó lenne, ha már ki lenne jelölve az ösvény amin érdemes elindulnom a használt autók között.
Nincsenek nagy elvárásaim, ha egy sámlin kell végig egyensúlyoznom a napi huszonöt-harminc kilométert, az sem jelent problémát. Ami fontos, hogy elvárható karbantartás mellett ne ismerjük egymás gyerekkori titkait az autószerelővel és kevésbé legyen éhes, mint Pacman.
Az út, amin elindulnék, Swiftekkel, II-es Puntokkal, Citröen Saxokkal, csepp Corsakkal és G Astrákkal van kikövezve, de természetesen minden egyéb javaslatnak nagyon örülök. A motorokkal nagy bajban vagyok, megáll a tudomány a három pedálnál, váltónál, kormánynál. Gyanítom, inkább benzinest érdemes ekkora távra, Swift esetében abból is inkább az 1,3-ast a literes helyett.
Merre induljak?
Válaszodat előre is köszönöm;
Péter
Kedves Péter!
Vegyél egy Saxo vagy Peugeot 106 1.5 dízelt, gázolaj-párával elmegy, és a konstrukció egyszerűsége okán nem megy tönkre. A baráti társaságba eladtam egy ilyet tízen éve, azóta megy alap karbantartással. Már a második tulajnál van ugyanebben a körben, és azon szoktunk nevetni, hogy szinte egy biciklire többet kell költeni. A hátsó híd javítása lehet relatív drágább dolog az autó életében, és ez a pillanat el fog jönni, mert ezeknek ez az egy baja van.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.