Tökéletes az autóm, de kéne mellé egy másik
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Becsületesnepper!
A kérdésem a következő lenne: van egy teljesen tökéletes 2011-es benzines 6-os Mazdám, szó szerint tökéletes. Viszont szeretnék venni már nagyon régóta egy második autót, ami történetesen egy Jaguar X-Type.
Nem félek a sok km-től, kb éves szinten 4-600 ezret tudnék rákölteni a tankoláson kívül. A kérdésem az lenne, hogy melyik lenne problémamentesebb megoldás (illetve melyikkel lesz kevesebb probléma) a 2.0 L dízel vagy a 2,5 V6 benzin? Valamint kézi vagy automata váltó legyen benne? Mennyire beteges a 4x4 verzió? És utolsó kérdésnek: mennyire pótolhatók az alkatrészek a kortárs Mondeo-ból?
Köszönöm a választ!
üdv: Máté
Kedves Máté!
Ennek az autónak annyi köze van a Jaguárhoz, hogy ugyanolyan embléma van rajtuk. A dízelben a Mondeo hirhedt tdci-je van, ha mindenképpen ilyen autót szeretne, akkor inkább a benzinest vegye. Ha második autó lenne, akkor a fogyasztás se számít annyira, legalább nem kerepel. Az automata váltó egyszer el fog romlani, hogy önnél vagy sem, az a szerencse, illetve a korábbi tulajok szervizelési hajlandóságának a dolga. Ha önnél romlik el, akkor az sokba is kerülhet. A 4x4-es verziót nem ismerem, de még csak nem is láttam. A webáruházakban tájékozódni tud az alkatrész árakról.
A személyes véleményem az, hogy egy Jaguár így néz ki. Az 1997-től gyártott faceliftes autók már lényegesen jobbak, és nem a régi angol beteg. Nem írta, hogy mennyit szán az autóra, de ez lényegesen jobb Jaguar, mint az X-Type, és lényegesen szebb is. Ha belefér, inkább ezt.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.