Hergelőgép plázakutyáknak

Ford Ranger WildTrak

2012.08.10. 07:23

Mivel az ilyen agyonextrázott csúcsmodellek a feltűnéskeltés mellett a kényelemről, a kényeztetésről szólnak, nézzük, mit tud ezen a téren a WildTrak kivitel. Úgyszólván mindent. Kiemelem a főbb fícsöröket, a többit meg ki lehet böngészgetni a mellékelt felszereltségi listából.

Személyes kedvenceim a motorosan nyolc irányban állítható vezetőülés, a kormányról szabályozható tempomat, az egészen jó hangú, iPod-kompatibilis hifi, a tolatókamera, a hatalmas visszapillantók, a hűtött rekeszt rejtő középső könyöktámasz, és az esti ki-beszállást segítő, jégkék árnyalatú külső és belső fények. Csicsából kicsit sok van kívül, de ugye látszódnia kell annak, hogy ez egy csúcsmodell. A zongoralakk-szerű felületet imitáló díszítések a fehér karosszérián végül is elmennek, a kabin mögött a platóra szerelt elem is inkább csak jelzésszerű, belegondolva megbocsátható kis bűnök ezek.

Ford Ranger 2012 WildTrak felszereltség

  • tanksapka nélküli Easyfuel töltőrendszer
  • elektronikus menetstabilizátor (ESP)
  • elektronikus, menet közben kapcsolható összkerékmeghajtás
  • fokozatos belső fény-elhalványulás és küszöbvilágítás
  • magasra épített középső féklámpa
  • második elektromos aljzat a műszerfalon
  • ISOFIX gyerekülés-rögzítők hátul (csak duplafülkés változatban)
  • távirányítós központi zár
  • vezető- és utasoldali biztonsági öv figyelmeztetés
  • vezető- és utasoldali légzsákok utasoldali légzsákkapcsolóval
  • oldalsó légzsákok, oldalsó függönylégzsákok és térdlégzsák
  • fűthető első szélvédő,
  • fényre sötétedő visszapillantó tükör
  • esőérzékelős ablaktörlők
  • kormánykerékről vezérelhető rádiós CD-lejátszó Bluetooth® hangvezérléssel, USB csatlakozással és nagyméretű multifunkciós kijelzővel, navigációval
  • sebességtartó automatika
  • napszemüveg-tartó
  • beltéri érzékelős riasztó
  • 8 irányban elektromosan állítható fűtött vezetőülés deréktámasszal
  • önműködően kapcsoló fényszórók
  • sötétített üvegezés
  • elektromosan állítható, fűtött, behajtható külső tükrök integrált irányjelzővel és beszállássegítő fénnyel
  • kétzónás elektromos automata klímaberendezés
  • tolatóradar visszapillantó tükörbe épített tolatókamera-monitorral
  • rakományrögzítő rendszer a platón
  • harmadik 12 V aljzat a középkonzol hátulján
  • bőr üléskárpit
  • 18” könnyűfém felnik
  • Roll-n-Lock® zárható platófedél
  • "Ice Blue" hangulatvilágítás elhalványulással
  • fényezett acél lökhárító fellépő

Praktikus viszont a platóborítás, és a rakományrögzítő rendszer – és ez az első kisteherautó, amin át kellett értékelnem a szinte mindenki által joggal utált oldalfellépők szerepét, amik a legtöbb pickupon csak arra jók, hogy csökkentsék a hasmagasságot, és jól összekenjék a nadrágunkat.  A magamfajta 170 centis embernek ugyanis szó szerint fel kell másznia a Ranger kabinjába, és miután kidolgoztam egy be- és kiszállási koreográfiát, igen hasznossá vált a jól elhelyezett két acélcső. (Beszállás: bal lábbal fellépni a csőre, kormányt megragadni, jobb lábbal belépni a kabinba, lehuppanni az ülésbe, bal lábat behúzni, ajtót becsapni. Kiszállás: az ülésben kifordulni, bal lábbal a fellépőn megtámaszkodni, jobbal megcélozni a talajt, és lecsúszni. Kedves leendő WildTrak-tulajok, örülök, hogy segíthettem.)

Szavazzon!

És akkor összegezzünk: a Ford Ranger WildTrak egy olyan teherautó, amivel nem fognak terhet szállítani, egy olyan terepjáró, amit nem visznek terepre, és végképp nem fognak vele terepen terhet szállítani. Feltűnési faktora viszont erős, az extralistája imponáló, utastere kényelmes, csendes, biztonsága jó. Gengsztereknek kevés, de plázakutyák magamutogatási kényszerét kiválóan kiszolgálja. De lehet ön akár ötöslottót nyert szemüveges fizikatanár is, vagy CO-hegesztő, akire nagyobb örökség szakadt: ha ilyet vesz, sanszos, hogy imádni fogja.