A régi egyterűek filozófiájától eltávolodott, elektromos Scenic 2024-ben Év Autója lett, mi pedig kiderítettük, hogy valójában mennyire találták el.
A Skoda új modellje az elérhető árú villanyautók piacára törne be.
Honnan tudod, hogy a japánok bíznak az autóban? Egy luxushomokozó helyett az egykori NDK területén adták oda nyúzásra.
130 lóerős hibrid hajtással igyekszik elcsábítani a Yaris, miközben kínosan ügyel rá, hogy a mindennapok során hű társad legyen.
A Hyundai Kona értékei belülről fakadnak, legyen szó technikáról vagy beltérről.
Bő 10 millió forintért is bőven bele lehet kötni az új Dusterbe, viszont a külső-belső design előtt leborulok.
Ha egy szép és erős BMW kupé az álmod, nem kell rögtön az M4-re vágynod, az elérhetőbb M440i életcélnak és sportkupénak is kiváló.
Minden idők legerősebb utcai Peugeot-ja egyszerre próbál meg sportos és környezetbarát is lenni, kettős személyisége az árán is meglátszik.
Az extrém formaterven túl a C-HR is csak egy autó. Ízlésről nem vitatkozunk, de az előnyeit és a hátrányait nem titkoljuk.
Valószínűleg az utolsó Ford Focus kombik egyike ez.
Ez valahol érthető, valahol viszont felfoghatatlan.
A bajorok nagyra nőtt villanykombija tud valamit, amivel elcsavarhatja azoknak a fejét, akik a Teslát túlságosan ridegnek tartják.
A Ranger Rover Evoque egy jó példa arra, hogy ne ítélj meg egy könyvet a borítója alapján.
Egy egészen ésszerű műfajt hagyott elhalni az európai autógyártás, erre jött Kína és stílusosan újraélesztette.
Vonzó külső, tágas belső, magas felszereltség és fejlett akkutechnológia - ezekkel fektetné két vállra ellenfeleit a Torres EVX. Menni fog?
A CX-60 nagyon más, mint bármi: ez az autó még tölthető hibriddel is maga a színtiszta, bevállalós őrület. Éppen ezért szimpatikus.
A kínai márka Európai kínálatának legkisebb villanyautója messziről nem a legvonzóbb autó, közelebbről megnézve viszont egyre jobban megszereted.
A piac egyik legszebb kompakt kombiját az erősebbik turbós benzinmotorral és automata váltóval teszteltük. Nem a hajtásláncáért szerettük!
Fapados, billegős, gyenge, viszont 5 millió forint alatt lényegében egyedül van a piacon, és ami tíz éve gagyinak hatott benne, az ma nosztalgikus.
A Mini egy öreg márka, mégis ők értették meg először, hogy mire van szüksége a fiataloknak.
Hiába a sok jó tulajdonsága, autóként számomra túl rideg, közlekedésre alkalmas kütyüként viszont nincs párja ezen a világon.
A formát ezúttal egy sportcipő ihlette, így lett végül szép autó a Lexus LBX – ez lenne a recept?
Nem akar kiemelkedni a tömegből, hanem minden porcikájával a nyers jóra törekszik, ez pedig már korábban is bejött.
Az Ioniq 5N egy új ligába köszön be 650 elektromos lóerővel, és milyen jól teszi!
Az új Tiguannál papíron minden klappol, és élőben se hibázik nagyot sehol, mégse tudtam szabadulni a hiányérzettől.