Jelenleg nincs másik autó, ami olyat tudna, mint a GR Yaris, és tartok tőle, nem is lesz. Vegyék, amíg lehet.
A Honda húzómodelljének nincsenek egzisztencialista vívódásai, büszkén vállalja, hogy semmilyen. Nem véletlenül ennyire népszerű.
Az e-NV200 nagyobb akksival és -raktérrel csúnya, de használható. Viszont még mindig túl drága, hogy támogatás nélkül népszerű legyen.
A Fiat megtette azt, amit a VW nem, régi népautójának külsejébe csomagolta új elektromos autóját. Olcsó nem lett, de legalább különleges.
A sávtartó automatikávak nem fogok összejárni baráti sörözésre, a többi miatt viszont nem kell szégyenkezni.
Gyorsan tovatűntek a riasztó piktogramok, mégis csorbítottak a maga nemében egyébként csodás Mégane fényén.
Sportosság és környezetvédelem egymásnak ellentmondó fogalmak. A Cupra Fomentor mégis kísérletet tesz az összebékítésükre.
Feltűnő, de használat közben szinte észrevétlen lesz az elektromos Citroen C4. Az együttélés kényelmes vele, de nem felhőtlen.
Ezt most nem alibizték el, rendes dizájn, rendes hajtás jár az új Tucsonhoz. Reszkethet a hibrid Rav4?
Vennél Fordot BMW X5 helyett? És ha nagyobb, erősebb, jobban felszerelt, hibrid és beváltható rá a nagycsaládos támogatás is?
Az Arteonnak minden más márkánál teljesen felesleges modellnek kellene lennie, de a Volkswagennél egy Shooting Brake is belefért. Okkal.
Nagyon dögösen néz ki az új C4-es, de tud mást is?
Suttyomban sikermodell lett a Tucson, és az új változatot alaposan megvizsgálva hamar megértjük, miért.
Megér ennyit egy jó Toyota hibrid? Egy jó biztos, a baj csak az, hogy a konnektoros RAV4 nem az. Nagyon nem.
Van, amiben jobb, mint a nagypályás hibridmárkák, de néha egész ijesztő tud lenni a Clio tényleg példásan rugalmas hibridje.
Hyundai nem győz elég Tucsont gyártani, annyira népszerű a közepes városi terepjáró, és úgy tűnik, ez így marad a negyedik generációval is.
Körbeműanyagozott doboz, vagy több annál? A Ford Transit is hobbiterepjáró lett, legalábbis a maga módján.
A francia mérnöki zsenialitás lenyűgöző, de tőled is függ, mennyire éleltképes a hibrid Captur alapötlete.
Négymillió forintért már nem akkora vétel, mint elődei, de a többi területen túl sokat fejlődött ahhoz, hogy ne vegyük komolyan.
Itt a legizmosabb Hilux, a 204 lóerős Invincible, amiben igényes kárpit és sok extra takargatná a munkás gyökereket. Szerencsére nem sikerül neki.
A Focus szinte összes benzinmotorja háromhengeres, ez itt elég erős, mégis megszokhatatlan. Az autó ára pedig...
Mindenki a hatalmas vesékről beszél, pedig a BMW új kupéja valami sokkal fontosabbat is tud: feleslegessé teszi a többi autót.
A világ ellene szól, de itt maradt nekünk a könnyűfémbe öntött őskövület. Dőljön a benzin, szóljon a V8, mert nem valószínű, hogy lesz folytatás.
A Suzuki Swift lágy hibrid rendszerrel és automatával felnőhet a teljes hibrid Toyota Yarishoz? Kipróbáltuk!
Szuperautó teljesítmény egy fogyasztható kombiba csomagolva. Mi baj lehet?