Hamarosan kapható lesz a Suzuki első villanyautója, az Indiában készülő e Vitara, ami összkerékhajtással tűnik ki a kategóriából.
A legolcsóbb villanyautók közé érkezett az Inster, egyelőre nincs sok ellenfele.
Van, aki vágyik Alfasudra, és biztos egy Arnát is őriznek valahol féltve. A Junior hibrid is lehet még valaki szerelme.
Ez a Mitsubishi nem a Renault-tól, hanem egyenesen Japánból jön, és modern plug-in hibrid hajtásával van is keresnivalója a piacon.
Láthatóan alig, a lemezek alatt viszont rengeteg apróságban változott a CX-60, és ettől csak még jobban kéne.
Egy BMW-nek keresztmotorral is kötelessége a sportosság, a dízel 2-esnek is megy.
A fapados Duster egy remek ár/érték arányú autó, de az alapfelszereltséggel rettenet puritán.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
Nem tökéletes, sőt, rengeteg hibája van, de mégis megértem, aki akár egy Tesla Model Y helyett választja. Elmondom, miért.
Tisztességes valós hatótávjával máris felfelé lóg ki a sorból, és ez nem minden.
Nem számít, mit tud, a külseje alapján már úgyis eldöntötted, hogy szereted vagy utálod a Stariát, mégis érdemes jobban megismerni!
Hallani a sorhatos dízelmotor hangját és érezni az erejét igazán klasszikusnak mondható érzés. Kevesen adják ezt ma.
Az X-Trail az N-Trek csomagtól éppen annyira lesz terepjáró, mint a szexuális utalgatásoktól kívánatosabb a férfiak számára.
A továbbszolgáló XC90-nel párhuzamosan kapható a tisztán elektromos utód, a legtöbb leg Volvója, a hétüléses EX90.
Eredeti stílusával jogosan lehet vágyni az új GTI-re.
Az X3-ba előbb-utóbb beleszeret az ember, és ha az a 381 lóerős M50 csúcsváltozat, akkor ez viharos gyorsasággal bekövetkezik.
Olcsóbb, mint a többiek és jobban néz ki. Hol itt a csapda?
Többet tud az új BYD minőségben és komfortban, mint amiket mércének veszünk a piacon.
Tavaly új színnel és csúcsfelszereltséggel dobták fel a formabontó crossovert, ami papíron tisztább üzemű és takarékosabb is lett.
Praktikus és elérhető árú, de leginkább szerethető a Fiat legújabb globális modellje, a villanyautóként is választható Grande Panda.
Ez a Cupra már 100 kilométert is elmegy elektromosan, tisztességgel kiérdemelné a zöld rendszámot, amit pont most vesznek el a PHEV-ktől
Formabontó és progresszív, hibrid hajtással mégis leginkább nyugdíjas házaspárokat tudok elképzelni a 3008-as prémiumba hajló utasterében.
Ha a szabályok engedik, az autóiparban a vevő a király. Mi más oka lett volna a Mazdának a CX-30 bevezetésére egy dögös 3-assal együtt?
A csak elektromos verzióban kapható új Mini modell szerethető, de helyenként olyan lett, mintha ezt ő nem akarná.
Most állt össze tisztességesen az elektromos, Mustangnak nevezett Ford. Elsőre talán ők sem gondolták, hogy a Rally lesz a legjobb formája.