Formabontó és progresszív, hibrid hajtással mégis leginkább nyugdíjas házaspárokat tudok elképzelni a 3008-as prémiumba hajló utasterében.
Ha a szabályok engedik, az autóiparban a vevő a király. Mi más oka lett volna a Mazdának a CX-30 bevezetésére egy dögös 3-assal együtt?
A csak elektromos verzióban kapható új Mini modell szerethető, de helyenként olyan lett, mintha ezt ő nem akarná.
Most állt össze tisztességesen az elektromos, Mustangnak nevezett Ford. Elsőre talán ők sem gondolták, hogy a Rally lesz a legjobb formája.
Egyre jobb villanyautókat dob piacra a Skoda, de azok sem nyitnak be hozzájuk hiába, akik benzinesre vágynak egy dízel fogyasztásával.
Sosem lesz már annyira tökös a Ford, hogy egy népnek szánt egyszerű kupét hozzon, de a név ott lógott a falon, hát rászögelték erre az új krumplira.
Kevés biztosabb pont létezik az Octaviánál, ráadásul minden generációval feltűnően modernebbé válik, így nem csoda, hogy uralja a piacot.
Pici és keveset fogyaszt, tud elektromosan is menni, a tökéletes városi kisautó lehetne a Corsa hibrid, ami a minimálból tisztességesen sokat hoz ki.
Évekkel korábban kellett volna megérkeznie, mégis most egy elsietett házi feladatnak tűnik a legmodernebb Audi, ami a márka jövőjét hozta el nekünk.
Az automata Mustang GT-vel úgy élvezheted minden nap a szívó V8-ast, hogy nem kell lemondanod a kényelemről. Legfeljebb egy kis konyhapénzről.
Az elektromosítás a túlélést jelenti az autóiparban, ahol a háromtonnás villany G funkcionális terepjáró helyett kiegészítőként vágyott luxuscikk.
Az Audi a csodálatosan túltervezett, és éppen emiatt kívánatos prémiumautók gyártásának mestere. A V8-as SQ8 a márka fénykorát idézi.
Mielőtt végleg eltűnne a Focus, a Ford megmutatja, mire képes az ST 280 lóerővel és egy pályára való, állítható KW felfüggesztéssel.
Egy hathengeres BMW még mindig ennek az autózás nevű szenvedélynek a hangosan verő ütőere, amit zsírként próbál elfojtani a sok-sok lelketlen kacat.
A Kia Picanto továbbra is Magyarország legolcsóbb autói közt szerepel, de extrákkal tömve 8 millió forint fölött van.
195 lóerős hibrid hajtáslánc, 4,4 literes fogyasztás, kategóriájában bőséges helykínálat és 7 év garancia! Túl szép, hogy igaz legyen?
Már nem ez a legkisebb Lexus, mégsem lehet komolyabban venni a UX-et, mert csak ugyanazt tudja igazán jól, amit bármelyik Toyota.
A Fiat 600e jópofa, mégis úgy tűnik, hogy csak derékmagasságba tett lécet igyekeztek átugrani vele.
A Renault új csúcsmodellje egy feltűnően szexi kupé-SUV remek beltérrel és a lemezek alatt némi bizonytalansággal.
Klassz, vonalzóval rajzolt tömb a Hyundai Santa Fe, de vajon használati tárgyként is van olyan meggyőző, mint amit a külseje sugall?
A Skoda Kodiaq hétüléses autóként is tágas, nagyon hasznos megoldások vannak benne, de szinte biztos, hogy a lángolás utáni életfázisodban ülsz bele.
Az MG brutálisan erős villanyautója egyszerre próbálja igazolni az identitását és felpiszkálni a riválisait. Elég lesz ehhez 435 lóerő?
Szép is, kényelmes is, nagy is, de mégis így kinek szól ez?
A piac egyik legszimpatikusabb villanyautója fontos, de nem látványos pontokon frissült, így továbbra is csak ajánlani tudjuk.
A régi egyterűek filozófiájától eltávolodott, elektromos Scenic 2024-ben Év Autója lett, mi pedig kiderítettük, hogy valójában mennyire találták el.