Minden tudását, még a V6-os dízelét is a Fordtól kapta az Amarok második generációja, de a Volkswagennek is van, mire büszkének lennie.
Egyszer eljön a pillanat, amikor nem az érdekel majd, hogy hívják az autódat, hanem, hogy mit tud az akkuja? Ettől már csak percekre vagyunk.
A Grandland összkerékhajtású plug-in hibrid csúcsverziója gyors, jól megy, és elektromosan is tud nagyjából ötven kilométert. Ám akad egy kis bökkenő.
Magasról tesz rá, hogy kinek tetszik és kinek nem, az i7 M-es csúcsmodellje úgyis mindenkit magába bolondít, aki egyszer kipróbálta.
Az új 5-ös sorozat legnagyobb újdonsága a tisztán elektromos változat, a többi nagyjából a szokásos recept eredménye. Ennyi elég, hogy vágyjunk rá?
Négyhengeres hibridként is hozza, amiért rajongják, tisztán elektromosan a városban pedig rövid, de perverz élvezet.
Valójában egy zűrös korszak lenyomata, aminek a sportmodell jó tulajdonságai ellenére sem könnyű őszintén örülni.
Nardòban három külsős vezethette a Lamborghini Revuelto hibrid V12-es prototípusát hamarabb, mint a VW vezére, Oliver Blume. Én voltam az egyik.
A Honda mindenre jó crossovere már plug-in hibridként is elérhető. Portóban teszteltük az új CR-V-t.
A Mercikben régen még vót' anyag. Bezzeg ma!
a másik nevet? Elégedett? Vagy az is sír?
Még kisebb motort és mild hibrid hajtást kapott a Ford Puma sportos kiszerelése, az ST. A kérdés adott: van ennek így létjogosultsága, vagy sem?
1865 kilométert tettem a prémium ötajtós francia kompakt plug-in hibridbe, és azóta szeretném a tízszeresét is, annyira bejött a hangulata.
Képtelenség ennél szelídebben csomagolni a feltűnési vágyat, és zöldebbnek is talán csak a Tesla tudja mutatni saját nehézsúlyú versenyzőjét.
A vadiúj Toyota Land Cruiser szögletes, férfias dizájnnal és kétféle orral érkezik, mi pedig megtekintettük mindkét verziót.
Nem fogyaszt elég keveset ahhoz, hogy megbocsásd neki a bégetést, az összeszerelése néhol hanyag, viszont van benne Honda-vér.
Ha valamit nagyon tud a francia autóipar, az a megjelenés és stílus fontossága. A DS 7 a facelifttel pedig erősített ezeken.
Beérkezett cégvezetők számára az X5 sorhatos dízellel még mindig kézenfekvő, szinte már klasszikus választás.
Kívülről jól fest, de nem emlékezetes, belül guszta, és még hely is van. A gondokat nem itt kell keresni.
Ha a villanyautózás a Jeep Avengerrel kezdődött volna, sokkal kevesebben ódzkodnának tőle.
Álmaimban Dél-Korea visszainteget, a Torresre ennyi pénzért Európa sem mondhat nemet.
Tanult a hibájából az Alfa Romeo, a Tonale a rajongóknál prózaibb módszerrel autót választók ingerküszöbét is elérheti.
507 lóerős, 4,1 alatt van százon, heten beleférnek és úgy néz ki, mintha Erebor törpjei faragták volna kőből. Mindössze 50 milláért.
Aki lemond a V6-osról vagy a V8-asról, és plug-in hibrid hajtással nyit a villanyautózás felé, nem fogja megbánni, ha enged a méretekből is!
Ha azt hiszed, hogy a kínaiak olcsón adnak európai minőséget, csalódni fogsz, a Dongfeng bevállalós szabadidő-autója nem fél a konkurenciától.