A Skoda SUV-k zászlóshajója megújult, de csak pont annyira, hogy azzal a régi vásárlókat ne ijessze el.
Szimpatikusan pofátlan, de maximum a külsejével csap arcon.
Az Építsd az Álmaid – Fóka 3.8s készen áll leigázni az európai piacot.
Van egy kedvenc fám a Bakonyban. Megkerestem a Ford legkeményebb terepjárójával, majd kiköltöztem a vadonba két éjszakára.
ID.3, én téged a hibáiddal együtt is kedvellek. Tényleg. De mondd, miért teszed ily nehézzé a románcunkat? Nagyobb így az élvezet?
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
Az utolsó benzines M2 már önmagában is egy gyúrós alkat, ám a Performance katalógus ráborítása után tényleg nincs hová bújni vele.
Nem kevés időbe és pénzbe került, mire a Volkswagen olyan színvonalú villanyautót dobott piacra, ami képes megugrani a márka saját mércéjét.
Ez a Corsa legjobb verziója, hiszen a száz lovas motor a hatsebességes kézi váltóval ideális fegyver az 1175 kilós tömeg ellen.
A furgonból kifaragott Tourneo Connect szemtelenül praktikus, belül hatalmas, és a pénztárcát se lékeli meg. Hat fővel teszteltem.
Félelmetesen minőségi, a régi vágású autórajongóknak szóló dízel ez, a mai autópiacon pedig nem is számít extrém drágának.
Újonc létére gyorsan befutott a BYD, a márka csúcsmodellje máris a Teslával versenyez, és van is esélye egy guszta szeletre a tortából.
A Mustang Mach-E hátsókerékhajtással, a nagyobb akkumulátorral két tonnányi bátorság a Fordtól. Kár, hogy az ígért hatótávolsága hiú ábránd.
Van nála jobb, de ez nem jelenti azt, hogy ettől rossz lenne. Mint a Volvo EX30 a villanyautók világában.
Drasztikusan más, mint az elődök, ráadásul még elektromos is. Azért még ne írd le.
Felkelti a figyelmet, de nem taglóz le. Látod, hogy sokba került, de nem olyan sokba. Aztán megtudod mennyi az annyi és felsír benned a proletár.
Az egyrotoros hatótávnövelővel a Mazda villanyautója már simán elmegy bő 600 kilométert, majd tankolás után annyit, amennyit akarsz. Ügyes kombináció.
Az új CR-V-nek sikerülnie kellett, méghozzá jól. A japánok nem kapkodták el, és higgadtan összehozták a piac egyik legjobb csomagját.
A legmodernebb Astrából nincs ennél ódivatúbb: kombi is, dízel is, tehát egy már most is alig létező kategória utolsó képviselője. Azért még lehet jó?
A frissített Corolla még mindig egy fantasztikus autó remek tulajdonságokkal, amihez nem illik egy ilyen csomagolás - legalábbis belülre.
Hat éve vártam, hogy kipróbálhassam az Alpine A110-et. Cserébe most 296 lóerővel kaptam meg, A110S formában. Ez most a legkívánatosabb francia.
Kevesebb mint négy év után frissült a Peugeot 2008, de egy véleményes részlete biztosan maradt.
Jó dizájn, alacsony fogyasztás, bőséges hatótáv. A Peugeot 508 SW úgy sportkombi, hogy papíron valami más.
Az Isuzu D-Max apja jómunkásember volt, és a 2023-as ráncfelvarrott japán pickup következetesen folytatja a hagyományt, DVD lejátszóval megspékelve.
Az új E-osztály úgy ötvözi a hagyományos német szedán nyugalmát a digitális funkciók garmadájával, hogy a vége egy mindenkit szórakoztató luxusmozi.