Mielőtt végleg eltűnne a Focus, a Ford megmutatja, mire képes az ST 280 lóerővel és egy pályára való, állítható KW felfüggesztéssel.
Egy hathengeres BMW még mindig ennek az autózás nevű szenvedélynek a hangosan verő ütőere, amit zsírként próbál elfojtani a sok-sok lelketlen kacat.
A Kia Picanto továbbra is Magyarország legolcsóbb autói közt szerepel, de extrákkal tömve 8 millió forint fölött van.
195 lóerős hibrid hajtáslánc, 4,4 literes fogyasztás, kategóriájában bőséges helykínálat és 7 év garancia! Túl szép, hogy igaz legyen?
Már nem ez a legkisebb Lexus, mégsem lehet komolyabban venni a UX-et, mert csak ugyanazt tudja igazán jól, amit bármelyik Toyota.
A Fiat 600e jópofa, mégis úgy tűnik, hogy csak derékmagasságba tett lécet igyekeztek átugrani vele.
A Renault új csúcsmodellje egy feltűnően szexi kupé-SUV remek beltérrel és a lemezek alatt némi bizonytalansággal.
Klassz, vonalzóval rajzolt tömb a Hyundai Santa Fe, de vajon használati tárgyként is van olyan meggyőző, mint amit a külseje sugall?
A Skoda Kodiaq hétüléses autóként is tágas, nagyon hasznos megoldások vannak benne, de szinte biztos, hogy a lángolás utáni életfázisodban ülsz bele.
Az MG brutálisan erős villanyautója egyszerre próbálja igazolni az identitását és felpiszkálni a riválisait. Elég lesz ehhez 435 lóerő?
Szép is, kényelmes is, nagy is, de mégis így kinek szól ez?
A piac egyik legszimpatikusabb villanyautója fontos, de nem látványos pontokon frissült, így továbbra is csak ajánlani tudjuk.
A régi egyterűek filozófiájától eltávolodott, elektromos Scenic 2024-ben Év Autója lett, mi pedig kiderítettük, hogy valójában mennyire találták el.
A Skoda új modellje az elérhető árú villanyautók piacára törne be.
Honnan tudod, hogy a japánok bíznak az autóban? Egy luxushomokozó helyett az egykori NDK területén adták oda nyúzásra.
130 lóerős hibrid hajtással igyekszik elcsábítani a Yaris, miközben kínosan ügyel rá, hogy a mindennapok során hű társad legyen.
A Hyundai Kona értékei belülről fakadnak, legyen szó technikáról vagy beltérről.
Bő 10 millió forintért is bőven bele lehet kötni az új Dusterbe, viszont a külső-belső design előtt leborulok.
Ha egy szép és erős BMW kupé az álmod, nem kell rögtön az M4-re vágynod, az elérhetőbb M440i életcélnak és sportkupénak is kiváló.
Minden idők legerősebb utcai Peugeot-ja egyszerre próbál meg sportos és környezetbarát is lenni, kettős személyisége az árán is meglátszik.
Az extrém formaterven túl a C-HR is csak egy autó. Ízlésről nem vitatkozunk, de az előnyeit és a hátrányait nem titkoljuk.
Valószínűleg az utolsó Ford Focus kombik egyike ez.
Ez valahol érthető, valahol viszont felfoghatatlan.
A bajorok nagyra nőtt villanykombija tud valamit, amivel elcsavarhatja azoknak a fejét, akik a Teslát túlságosan ridegnek tartják.
A Ranger Rover Evoque egy jó példa arra, hogy ne ítélj meg egy könyvet a borítója alapján.