Ahogy ma elszállt a sportos hobbiterepjárók világa, nehéz komolyan venni az első Porsche Cayenne-t. Mégis, akkoriban még nem volt Lamborghini Urus, nem volt Bentley Bentayga, tehát ez volt a csúcs, a Caynne Turbo 5 másodperces gyorsulása még ma is kemény érték. Viszont az, hogy a 2000-es években a csúcsot jelentette, az már inkább félelmetes szervizszámlákat hoz magával. Viszont van kiskapu: az alapmodell a többihez képest egész szerény technikát kapott, vagyis előfordulhat, hogy még találunk működő darabot. Vagyis nem olyat, mint ez:
Ha kedvet kaptál csatlakozni hozzánk az autós moziba, ezen a linken minden fontos infót megtalálsz. Gyere, jó buli lesz!
A tesztautót pedig köszönjük a Langwagen kereskedésnek.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.