Kettőt pislogtunk, és ez a Mazda6 tizenhárom évet öregedett. Ezzel a sportos japán kombival viszont talán bármelyikünk szívesen közlekedne.
A Volvo S80 még tizenhat évesen is finom, a kettőnégyes dízel tartós, de azért akad itt néhány aggasztó részlet is.
Ha messzebbre, ha csak a közértbe ugrasz el a Panda 100HP-val, minden percedet gyermeki kacagás, versenyhangulat és színtiszta szórakozás tölti meg.
Hengerből sosem elég, a több mindig izgalmasabb, és ha rajongani lehet valamiért, akkor az egy V10, már csak a jelenléte is jó érzéssel tölt el.
Egy párszázezres C2 VTR még akkor is remek ízű, ha már öreg és kornyadt.
A sportos Corolla 192 lóerős, változó szelepemelésű szívómotorját a kétezres évek elején a Yamahával közösen fejlesztette a Toyota.
Ha hajlandó vagy feláldozni bizonyos érzelmeket a racionalitás oltárán, hamar megbarátkozol az Ignisszel.
A legenda, ami egyben egy 10 millió forintos használt autó: versenypályán, napi közlekedésben, netán múzeumban a helye?
Ez a Golf egy Pink Floyd album miatt létezik, az állapota kivételes, ezért gyorsan kipróbáltam, mielőtt egy kiállításra költözik.
Napi járósnak ma már öreg, de hobbiautónak még tökéletes lehet az első generációs Ford Mondeo.
Feleslegesen minőségi és precíz volt a Lexus első próbálkozása a 3-as BMW kategóriájában – közel sem tökéletes, de beírja magát a történelemkönyvbe.
Csak egy tuningolt, öreg Mitsubishinek tűnik, pedig Tommi Mäkinen világbajnok lett vele, mi kipróbáltunk egyet, és azóta menthetetlenül vágyunk rá!
Volt már dolgom terepjáróval, de ilyen ősállatias gépkezelés élményt még nem éltem át földúton.
Bár sokat futott élete során a tesztelt VI-os Golf, simán letagadhatna százezreket.
Az ára leért az aljára és már presztízse sincs, pedig egy nagyon korrekt autó a saját kategóriájában.
Elérhető, stílusos, erős és jó vezetni az utolsó Celicát, de istentelenül bele lehet nyúlni, ha nem figyelsz.
Annyira jó körülmények között került jelenlegi tulajához ez a Fiesta, hogy nagyon nehezen ad túl rajta.
Hihetetlen, de szörnyű hírneve ellenére ebből is lesz értékes veterán, és van belőle ennyire megkímélt, gyári példány rongyos 1,5 millió forintért.
Tekerés nélkül nehezen tartható az olajcsere-periódus, mivel a Passat órája 999,999-nél kiakad. A blokk ettől még az eredeti, mint ahogy a váltó is.
A bajorok egyik legszebb kupéját a dízel/automata párosítás sem rontja el, ma már elérhető és fenn is tartható, de van egy gyenge pontja.
A régebbi prémiumokban még volt anyag, használtan nem is vészesen drágák. Ha nem kell német, íme, itt egy japán.
Sportosnak szánták, de annak harmatos, majd hibridre keresztelték, viszont nem kapott egy rendes akkut sem.
Bukott diák? Süllyedő hajó? Egy lelkiismeretesen karbantartott W220-as S-osztály 22 éves korában is király!
536 ezer kilométer, rozsda, sok nyikorgás, és végtelenül szomorú külső. Cserébe annyiba kerül, mint egy középkategóriás telefon.
Akinek nem elég, hogy az egyterűje tágas és praktikus, hanem a külső és a vezetési élmény is számít, jó helyen keresgél.