Az ára leért az aljára és már presztízse sincs, pedig egy nagyon korrekt autó a saját kategóriájában.
Elérhető, stílusos, erős és jó vezetni az utolsó Celicát, de istentelenül bele lehet nyúlni, ha nem figyelsz.
Annyira jó körülmények között került jelenlegi tulajához ez a Fiesta, hogy nagyon nehezen ad túl rajta.
Hihetetlen, de szörnyű hírneve ellenére ebből is lesz értékes veterán, és van belőle ennyire megkímélt, gyári példány rongyos 1,5 millió forintért.
Tekerés nélkül nehezen tartható az olajcsere-periódus, mivel a Passat órája 999,999-nél kiakad. A blokk ettől még az eredeti, mint ahogy a váltó is.
A bajorok egyik legszebb kupéját a dízel/automata párosítás sem rontja el, ma már elérhető és fenn is tartható, de van egy gyenge pontja.
A régebbi prémiumokban még volt anyag, használtan nem is vészesen drágák. Ha nem kell német, íme, itt egy japán.
Sportosnak szánták, de annak harmatos, majd hibridre keresztelték, viszont nem kapott egy rendes akkut sem.
Bukott diák? Süllyedő hajó? Egy lelkiismeretesen karbantartott W220-as S-osztály 22 éves korában is király!
536 ezer kilométer, rozsda, sok nyikorgás, és végtelenül szomorú külső. Cserébe annyiba kerül, mint egy középkategóriás telefon.
Akinek nem elég, hogy az egyterűje tágas és praktikus, hanem a külső és a vezetési élmény is számít, jó helyen keresgél.
Mindenki mindenkit óva int tőle, pedig csak a használat körülményein múlik, hogy ez legyen a tuti választás.
Ennyi idősen is lehet egy elegáns brit kívánatos?
A használt Superb a vártnál ritkábban merül fel opcióként a fejekben, pedig ár-érték arányban kevés jobb van nála.
Egy Accord ennyiért is lehet olyan, amiért annyira szeretjük?
Kornél egy UFO Civic után ült át ebbe a Giuliettába, és a mosolya még mindig őszinte.
Az első generációs Boxstert újkorában női autónak tartották, 15 év után értéktelenné vált, most viszont elkezdte felkapni a piac. Nem véletlenül.
A márkaszervizbe hordott, keveset futott, boltba járós bácsi autó létezik, de nem eladó.
21 éves, kicsit fárad már, de mégis jókedvű és egyértelműen azt mondja: messze még a bontó. Ezt tudja egy egyes Fabia, kábé félmillióért.
Videón is megmutatjuk a vágyott BMW-t, amit azóta is referenciaként emleget a fél világ, ha minőségről és kiegyensúlyozottságról van szó.
Egyre drágább, de pont ugyanolyan jó, mint 20 éve. Ha sportautót látsz bele, csalódni fogsz, de utazni isteni vele.
Hibái komolyabbak, mint az áráért várnám, de olyan intenzíven kompenzál, hogy mindent megbocsátok neki.
Kilenc éves, 200 ezer felett futott, modern turbódízel, ami jó eséllyel remek választás? Van ilyen!
A hármas Octavia mindent tud, amit egy átlagos felhasználó elvárhat: tágas, kényelmes, nem fogyaszt és megbízható. Mi kell még?
Nem túl szép, nem túl élvezetes, de amire tervezték, abban nagyon jó.