Hogy néz ki 32 milliónyi nagyon mocskos forint? Meglepően jól, hiszen a Bronco Badlands az ilyen rosszalkodásra született.
Haladjunk visszafelé az időben! Itt már három napnyi viszonylag kemény terepezés után pihen a Bronco.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A porszórt acél lökhárító állta a sarat.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Van itt minden. Repedés a szélvédőn, remek nyomogómbok hasznos funkciókkal, csökkentett kilátás.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Ezen a nedves erdészeti úton a kikapcsolt első stabilizátorral és hátul zárt differenciálművel haladt rendületlenül.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A Ford 96 ezer forintot kér a lovacskás pótkerékborításért.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A műanyag sárhányók nagyjából ennyit érnek. Cserébe könnyebb őket tisztítani, és ha törnek, olcsóbb is a pótlás.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
17 colos sárdagasztók.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Ide mondjuk elég a 2H is.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Amerikába készült az európai pickup platformra, aztán megkaptuk mi is. Igaz, csak négyajtós formában.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Szereti a homokot, a földutakat, a murvát, a köves vízmosásokat, vagy bármi mást, amit felületként elé dobsz.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A GOAT módok helyett érdemes manuálisan kiválasztani, épp melyik mechanikus segítség legyen aktív.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A motor így lesz a legcsendesebb terepen, márpedig ilyen helyeken nem illik hangoskodni.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Egyre több a magánerdő, a lezárt mezőgazdasági út, a természetvédelmi terület. Nehéz úgy terepezni, hogy senkit se zavarjunk.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Harminc millió felett nehéz elképzelni, ahogy a Bronco olyan életet él majd itthon, mint egy dízel Mitsubishi Pajero. Pedig tudja hozzá, amit kell.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Tavasszal minden szebb, a Bronco pedig igazán otthon érzi magát a semmi közepén.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A kedvenc fám a Bakonyban.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Ideális hely a kempingezéshez.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Olyan halk tud lenni, hogy a szarvasok is alig hallják.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Ez pedig már a Mad Max hangulata.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Állítólag gyorsan kell megnézni a szentkirályszabadjai szovjet szellemváros maradványait, mert bontani fogják, hogy itt is ipari park lehessen.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
335 lóerő és 563 Nm elég az apokalipszis ellen.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A lakhatási válságot persze ez sem oldja meg.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Nehéz vele elbújni.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Játékautós a karakter, pedig komoly szerszám is egyben.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
A Bronco kedvelte a helyszínt, itt még tiszta állapotában.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar
Aszfalton amúgy is többet látjuk majd, ám aki nem a Badlands verziót választja, rossz lóra tesz.
Fotó: Petrány Máté / Totalcar