Minden dízel Daciában szériafelszerelés a vezetőoldali légzsák. A szervokormány is, nyilván az első tengelyt terhelő nagyobb súly miatt. Az igazi fapados modell változatlanul csak benzinmotorral létezik, de a kényelmi és biztonsági kiegészítők legnagyobb része a dízelben is feláras extra. A legolcsóbb dízel Logan, az Ambiance most bevezető áron 2 399 000 forintba kerül. (Tessenek sietni a megrendeléssel, a listaár 2,459 millió!) Az említett kiegészítők mellett színezett szélvédő, centrálzár és indításgátló került bele.
A kicsit jobban felszerelt Laureate kivitel 15 colos, de még mindig csak lemezből hajtogatott felnivel, fedélzeti számítógéppel, ködlámpákkal, villanyos tükrökkel és első ablakokkal, állítható magasságú vezetőüléssel, néhány dekorelemmel, kesztyűtartó-világítással(!) akciósssan 2,599 millió, akció nélkül 2,659 millió forint.
A klíma felára 180 000 forint, de az Arctic limitált szériába már százererért beszerelik. Érdekes dolog a marketing: az Arctic másban nem is különbözik az alapmodellektől, tehát 180 000 vagy 100 000: a Renault-nak mindegy. A metálfény 40, az alufelni 80, a legolcsóbb rádiómagnó (igen, magnó) 70 ezer.
A dízel Dacia 68 lóerővel nyilván nem fenevad, aszfaltszaggató rém, melyből a többiek csak egy elsuhanó árnyat látnak majd a sztrádán, de nem is azoknak a vásárlóknak készül, akik ilyenre vágynak. A Logan a kispénzű, használtpiacon nem kísérletező kelet-európai (vagy még keletebbi) családok autója. Háromcsillagos töréstesztje megkíván némi biztonsági kockázatot, ezt páratlanul alacsony ára próbálja kompenzálni.
Nagy hátránya a dönthetetlen hátsó üléstámla. Nagy előnye, hogy ennyi pénzért ekkora autót ilyen kellemes dízelmotorral hiába keresünk más gyártóknál. Aki akarja, szaladjon bátran akár már most is megrendelni, de akinek fontos a még nagyobb raktér, várjon szeptemberig-októberig. Akkor érkezik a Logan kombi, alighanem a szedánéhoz hasonló, szemtelenül alacsony áron.