A váltó előválasztó karjának oldalán a gombot megnyomva szoftveresen adjuk a D-t. 6 fokozatú, finoman vált, de kézzel nem érdemes próbálgatni, a kormány melletti két fül viccnek is rossz. A váltókart magunk felé húzva lehet a kézi kapcsolás síkjába terelni a beszélgetést, az jobb is. Könnyen és szépen indul, bár kicsit aggasztó a pillanatnyi fogyasztásmérő kalimpálása a 18-20 értékek között.
A gödrökkel az X6 is hadilábon áll: mintha kólásüveget próbálnánk átgörgetni egy csatornafedélen. Ettől eltekintve azt legalább kifejezetten érezni, hogy az X6 nagyon-nagyon nehéz. A weboldalán arról szólnak a hősi dalok, hogy milyen könnyű anyagokból van, meg efficient dynamics, de azért csak meglett a két tonna feletti önsúly. Próbált már egy 130 kilós lánnyal rokizni? Még ez sem zavaró egyébként, hiszen az X6 gazdája az élet császára, ennek minden jó és rossz oldalával együtt.
Távolságot, mint üveggolyót megkapjuk benne: ez egy ideális utazóautó és kész. Városi dugóban, szemét kinyomva se ment 12.5 fölé a fogyasztás, tehát a kifelé sugárzott környezettudatosság teljes hiányának látszata a megfelelő pillanatban megbocsáttatik. Biztos lehet benne, hogy ember lakta területeken ritka az a környezeti szituáció, ahol ne boldogulna el az Xdrive rendszer.
Terepre nem való. Városba való, meg utazni való. Olyan könnyedén tartja a sztrádatempót, és úgy libben be egy-egy előzésbe, hogy jobb nem nézni a sebességmérőt, mégis ott van valahol az a 286 lóerő. A csomagokat nehéz benne összerázni és felborogatni, mert a csomagtartóban a felnyitható padló alatt van egy, vagy fél köbméteres gödör. A csomagtartó amúgy hatalmas, vannak csomagrögzítő fülek, csak éppen ott a bibi, hogy méternyi magasba kell emelni bármit, amit szeretnénk belehelyezni.
Népítélet
Legyen ön az első, aki az X6-ról szól!
Kanyarban az X6 egész emberes, de sohasem szabad elfelejteni, hogy több mint két tonnával vagánykodunk, és az rengeteg. Ugyan az X6 töméntelen elektromos és mechanikus kütyüvel vigyáz ránk és utasainkra, de két tonna az két tonna, nem szabad azt várni, mint egy MX-5-ös Mazdától. Kanyarokban fickós, ami nem azt jelenti, hogy ész nélkül lehet rángatni az egyik ívről a másikra, hanem hogy minden pillanatban érezteti, oké-oké, szívesen táncikálok, meg játszhatunk fogócskát is, csak nehogy bújócska legyen vége.
Egyetért? Vitatkozna? Véleményt mondana?
Tegye meg a publikáció blogposztján!
Tulajdonképpen nekem kéne, a rengeteg gyűlölködő és irigy tekintet kereszttüzében is. Kellemes utazóautó négy fő részére, ahol a szórakozás és a kényelem fontosabb mint amit az irigyek gondolnak. Az értékvesztésbe és a fenntartási költségekbe bele se merek gondolni, de boldog az, akinek ilyenje lesz.
Suhan a nagycápa - kattintásra videó indul