Csak nézz rájuk: osztoznak a néven, de ennél távolabb nem is állhatnának egymástól.
Lóerővel versenyeket lehet nyerni, de utcán a nyomaték a király!
Ha kokainozol, tudodhatod, hogy túl sok pénzt keresel. Ha Urus-od van, akkor túl sok pénzt keresel, de jól költöd el!
Keresd meg a 10 különbséget! A kék sarokban egy kívánatos kis Peugeot, a sárgában egy tisztességes Opel.
Takarékos, jól megy, szép, jó vezetni és olyan technika van benne, amit senki más nem mert meglépni. Vagy nem tudott.
Nem azt mondták, hogy van értelme, hanem azt, hogy meg tudják csinálni.
Kiderül, hogy miért nincs vége az igazi autózásnak, és kit hívnak a tűzoltók, ha karóba húzod az akkumulátort.
Ez üt nagyot, nem az ipari áram! 120 év rutinnal azt is meg lehet jól csinálni.
Belépő a normális villanyautók világába - de ne feledjük: innen a jó termékek kezdődnek, nem a szerethetők, és pláne nem a rajonghatók.
Az új Octavia első pillantásra alig változott, de valójában sokkal jobban néz ki, mint az elődje. És rogyásig van okossággal.
Közúton és versenypályán is megküldjük a Tesla Model 3-at. Véletlenül nyerünk is vele egy versenyen, de nem ott dől el, hogy kéne-e.
Winkler betakarózik az új kis kedvencével, hogy a dunyha intimitásában feltárja igazi belső értékeit. Ha az érdekel, melyik a legjobb kompakt SUV-vétel, volna itt pár hasznos gondolat a számodra.
A Renault Mégane RS Trophy-R a pályanapok kedvéért létezik, és eszelősen drága. Mit ad a pénzedért, és mit adna érte egy kövér amerikai izomautó?
20 ezerből 19 999-en indokolatlanul vennék. Vennék, ha lenne, de nincs, mert betiltották.
Gyalog is lehagyod, de a mágia áthatja mindenét. Ilyen egy eredeti 1976-os Porsche 912E.
A használt i3 a normális városi ember elérhető villanyautója, és a bőre alatt ott van egy digitálisan megbéklyózott, ádáz 325i.
Százmillióért mit vársz? Behúzható hűtődíszt és a legcsendesebb 626 lovat? A Flying Spur a te autód, kezdj el spórolni.
Még nem a ma futó sorozat része, de már 2002-ben is volt erőmérő a Totalcarban.
A Totalcar TV 2002-es adásában teszteltük az Opel Vectra harmadik generációját. Vigyázz, kordokumentum!
Ha valaki lemaradt, vagy esetleg még nem is élt 2002-ben, azoknak most elhozzuk a legelső Totalcar TV adásokat.
András úgy vélte, az S100-as Skoda gyorsulása némileg javítható egy kompresszoros, V8-as Audi-motor beépítésével. Az utastérbe.
Egy komplett tévéadás hazai terepen az emberrel, aki sokat tett azért, hogy a nepper és a becsületes ne maradjon örök oximoron.
600 ezer eurót lehet tönkretenni egy mozdulattal.
Egy gyerekkorban becsípődött Matchbox, aztán felnőttként ott ülsz a az Alfában.
5711 Nm és több, mint 300 oldal egy videóban.