2008.05.06. 16:19
108 hozzászólás


Mindent lehengerlő médiaoffenzivába kezdtünk mi itt, szerény újpesti szerkesztőségünkből. Ez persze túlzás, de tény, hogy az internetes mellett az idén megint lesz (van!) offline Totalcar is. A felállás ugyanaz, mint tavaly, az Expressz a partner, ők hirdetésszerveznek, nyomtatnak, terjesztenek, miénk meg a beltartalom és a dicsőség.

Abba meg beletettük a anyagot, ahogy észak-nyugat Magyarországon mondják találóan az öregek. Például akadnak majd használt autók minden mennyiségben. Egyik tesztblokkunk a kilencvenes évek elején még a ruppótlan álmodozók, ma már inkább a szerelemtől elvakult kuncsaftokra vadászó, másodvonalbeli autószerelők szívét megdobbantó német bálnákról szól. Egymillió forinttal a zsebben (no meg pár százezernyi átírási költséggel az övtáskában) – mentünk Audi V8-ast, BMW 7-est, Mercedes W126-ost próbálni. Összeszedtük, mire készülhet az a vevő, aki úgy gondolja, hogy a bizóból származó frakk ugyanolyan jól mutat Habsburgék állófogadásán, mint a méretre készíttettett vadonatúj.

Meg aztán lementünk kutyába, és apróból is megpróbáltunk mobilizálódni. Daewoo Tico, Renault Clio I, Skoda Favorit, VW Polo II – ezek az olcsó kisautó cikkcsoportunk sztárjai. Winkler aztán felcsapott rábeszélőembernek egy autókereskedésben, és egy pickupra hangolódott csajra próbált rátukmálni egy Suzuki Wagon R+-t. Persze nem sikerült neki, hogy miért nem, olvassák el az újságban.

Aztán a száz oldalon akad még romos kabrió a nyárra, szélvédőjavítás olcsón és drágán. Kinek fáj rovatunk a sötét lelkű, ám képzetlen roncsautó-eladóknak most abban segít, hogyan leheljenek még utoljára egy szikrányi életet autójuk döglött motorjába tejjel, liszttel, sziloplaszttal. És persze beszámolunk a szerkesztőségi autópark hogylétéről is – akad ott is cifraság.

Vegyék, vigyék, amíg van, mert ezen a mostanin kívül is jön még két szám az idén. 595 forint az ára, szinte minden újságosnál kapható. Ha nem találják, keressenek eggyel odébb, biztosan meglesz.