2008.05.09. 15:11
226 hozzászólás


A Fiat eltökélte, hogy végre kiaknázza a Ferrari ismertségét, így itthon is lesz „Ferrari Racing Days”, ahol a képen égőhöz hasonló F430 Challenge autók versenyeznek majd, augusztus legvégén. Talán nem szándékosan gyújtották fel az autót az újságírók előtt; a rendezvényt az új Fiat T-Jet és Multijet motor bevezetésének ürügyén tartották. A márkakupák iránt általában szerény szokott lenni az érdeklődés (kivéve a giga-kampánnyal megszervezett Renault Világszériát), így húszezer jegyet szétosztanak azok között, akik elmennek Fiat-tesztvezetni.


Épphogy túl voltam a próbakörön a 1,6-os dízel Bravóval és már majdnem meggyőztek, hogy ki kellene próbálni anyósülésről az F430 Challenge-et is (mivel reggeliztem, nem sok kedvem volt hozzá), amikor a háttérben felcsaptak a lángok. Az ember nem minden nap látja egyazon helyszínen Stohl Andrást, Ördögh Nórit és egy lángoló F430-ast.


A benzin egy mocskos anyag, gyorsan párolog és úgy ég, mintha a levegő gyulladt volna meg. Aki átélt ilyet közelről, az tudja miről beszélek. Most szerencsére nem én voltam a közelben, de akadt, aki egy kis Panthenol-kezelésre szorult. Megnyugtatunk mindenkit, a Ferrari továbbra is jó autó, csak azt viseli rosszul, ha tankoláskor a benzin a forró motortérbe folyik.