Ezt is nekünk, magyaroknak kell kitalálnunk

2009.10.18. 13:43

Tárgy: Low battery

Feladó: Horváth Sándor László

Dátum: Sun, 11 Oct 2009 20:20

Címzett: Totalcar

Shai Agassi évek óta tévúton jár, és nem nehéz megjósolni a bukását. Nem az akkukat kell ezerrel fejleszteni hihetetlenül drágán, hanem az elektromos hajtásrészt.... mi olyan töltésen dolgozunk egy projektben - aminek a neve "Dream of Future" - amelyben haladáskor "termelünk energiát" ( a tiszta levegőből )és ehhez elegendő 2 db akkumulátor. Az egyik tárolja, a másik leadja az energiát. A tárolásra szolgáló akkura pedig menet közben érkezik " az erő"...Ez mit jelent?...azt, hogy max. 100 km/h-ás sebességnél országúton korlátlan távolságot lehet elérni...mi a titka ennek?...na ez már nem egyszerű, kell még 8 hónap és megtudja világ..és akkor Shai Agassi rájön, hogy tönkrement...

Horváth Sándor László BRIXXON Elektromos Autó Kft

Kedves Sándor László,

levelét döbbenten olvastam, és kíváncsian várom a működő prototípusokat. Vajon milyen energiát lehet nyerni a tiszta levegőből, és mennyiben befolyásolja a hatékonyságát, ha szennyezett a levegő (pl. Budapesten)? Kérem azonnal értesítsenek, ha már van valami konkrétum.

Üdvözlettel:

Papp Tibor

Tárgy: Re:Low battery

Feladó: Horváth Sándor László

Dátum: Wed, 14 Oct 2009 18:18

Címzett: Papp Tibor

Kedves Tibor,

az autótuning cégünkben, a B.ON.T.EX.-ben is csináltunk annak idején csodákat és most afelé tartunk szintén, persze ez nagyságrenddel nagyobb történet, mint annak idején volt az előbb említett. A levegő csodálatos dolog, de a mi energiánkhoz az összetételének semmi köze nincs....nemsokára erről is hírt adok. Mi egyébként ezzel foglalkozunk.

-Elektromos autók tervezése, gyártása, fejlesztése, know-how értékesítés
-Többfunkciós töltőoszlopok tervezése, gyártása, fejlesztése, telepítése -Többcélú napelemes töltőállomások tervezése, fejlesztése, telepítése
-Közúti solar lámpák tervezése, fejlesztése, gyártása, telepítése, szervizelése
-Az állomások köré élménypark tervezése, kiépítése, karbantartása
-A napelemes állomások szolgáltatásainak koordinálása, ellátása, irányítása
-A komplett rendszerek összehangolása világszerte, annak felügyelete
-Modultechnológiák tervezése, fejlesztése, gyorsabb gyártás megvalósítása
-Valamennyi csoport franchise rendszerbe történő adoptálása, értékesítése
-Alternatív hajtású közúti, légi és vízi járművek tervezése, fejlesztése.

Van egy koncepciónk, amit mi "Dream of Future"-nak hívunk, ez egy komplett rendszere az ekőbb említetteknek és új ÖKO városokba, lakóparkokba, újonnan tervezett városrészekbe, luyus szigetekre, stb. telepítjük. Ilyen projektünk van előkészítésben a német Postdamban, ahol 2010 tavaszán kezdődik a munka...stb

Mivel a programunk teljes infrastruktúrát jelent, ebben az egyszerűbb elektromos autótól a sport autóig van, azaz az alső résztől a csúcs autóig..és ezt mind elektromos hajtással... Ennek megfelelően egyre nagyobb megtehető távolságban kellett gondolkodnunk és mivel az én területem a design, a forma megtalálása, papírra vetettem annak az autónak a formavilágát, amely az általunk kitalált és megvalósítás alatt álló technikával autópályán vagy országúton "unendlich" korlátlan távolságra képes. Tulajdonképpen a dolog pofonegyszerű, de szakítani kell, teljesen, a mostani autók fomájával, technikai kiépítésével, stb. Digitalizált világ, ahol még a "nyomtáv" is állítható menetközben, kanyarodáskor a minél kisebb kormányelfordulást segítve ...

Egyelőre ennyit..mi nem kívánunk semmilyen egyetemmel vagy kutatóközponttal együttdolgozni, teljesen megfeledkezve a hagyományos úttól, technikától alakítjuk ki a programunkat...mert így gyorsabb...

Programunkhoz nagyszámú befektető csatlakozott, napokon belül megcsináljuk az oszták mellett a német, év vége felé a svájci, majd a holland cégünket is...Shai Agassinak könnyű volt eljutnia idáig, van pénze és megtalált magának egy autógyártót...stb. de amit akar már most korszerűtlen elképzelés......mi nem az akkumulátor fejlesztésében gondolkofunk, bár kell......

Üdvözlettel:

Horváth Sándor László