Ezt benéztem, kétszer

2014.06.24. 11:08

Feladó: Béla

Címzett: Papptibi

Dátum: 2014. június 16.

Tárgy: Ford Transit Connect teszt

Tibi

Úgy gondolom nem veszed trollkodásnak, ha a Connect cikkhez két megjegyzést teszek, lásd a csatolt fájlban.

Kösz:

Béla

A mellékelt fájlban az egyik, kevésbé lényeges dolog az volt, hogy benéztem a műszerfal-fényerő állítógombjait, bár az ikon kétségkívül hasonlít a tempomatéra. Nem is tudom, miért, hiszen a tempomat gombjai amúgy is a kormányon voltak.

A másik, sokkal lényegesebb kérdés viszont az, hogy kicsit sajnálkozok azon, miért is nem nyitható a raktér válaszfala a Transit Connectben, ha már a dupla utasülés olyan ötletesen lehajtogatható. Az már persze végképp a vicc-kategória, hogy ezt pont annál a képnél teszem, amelynek az elkészítésekor látnom kellett azt a kisajtót, ami ezt lehetővé teszi. Béla be is keretezte ezt a fényképen.

Hogy lehetek ennyire hülye? Illetve vak? És hadd fokozzam a dolgot: higgyék el, hogy a Transit Connectet többször megpakoltam, tetőig. Vagyis elég sokat tartózkodtam a belsejében. Íme, mi nem verte ki a szemem, Béla felirataival:

TransitConnect

Két dolgot tudok felhozni a mentségemre. Az ajtó elég kicsike, és én arra gondoltam, hogy vannak olyan válaszfalak, amelyeknek a jobb fele teljesen előrenyitható oldalra, a vezetőülés mellé, a szemem valami ilyesmit keresett. Mondjuk a nyitható válaszfalak nem lemezből készülnek, hanem rácsosak, rendelhető például a Berlingo/Partner haszonváltozataihoz, de hogy házon belül maradjunk, az egy számmal kisebb Ford Transit Courierhez is.

A másik az, hogy a mágnesesen záródó ajtó hajszálra úgy néz ki, mint a lemezen található merevítő bordák, ráadásul a raktérből nézve ez a válaszfal puklija alatt van, tehát alig látszik. Lehet, hogy legközelebb a Ford Hungária odatesz az ilyen ajtókhoz egy Emergency Exit táblát, vagy valami hasonlót, hogy megtaláljam. Természetesen az inkriminált képaláírásokat kijavítottam, Bélának meg köszönöm, hogy szólt:

PT