Meglepően élhető az Astra ebben a kifacsart összeállításban is.
Valamikor többmillió volt belőlük, aztán elhasználták, kidobták őket, kutyának se kellettek. Pedig az ős-Fiesta veteránnak, tuning-autónak is tökéletes.
Már az elején látszott, hogy ennek a fele se tréfa. Gaydon, a British Heritage Motor Museum, ahol mindent megtalálsz. Mindent!
Az ország autóiparának egyharmadát ez az egy gyár termeli. A helyi illetékesek mégsem túl büszkék rá.
Nincs még minden veszve, nem halt ki az autós kultúra. Egyelőre.
A V8-as, hátsókerekes Golfon pózoló hercegnőruhás, izzadt testű, részeg angolka után úgy éreztem, ezt már nem lehet tovább fokozni.
Annyiba kerül, mint egy Ferrari, olaszok tervezték, mára Corvette a motorja. 550 lóerős.
A hely, ahol tíz másodperc alatt gyorsulni kétszázra csak lelkes amatőr munka. Öt alatt ötszázra, az már valami, de messze nem a legjobb.
Egy bizonyos Ivan Hirst tehet mindenről. Igen, a 911-ről is.
Ne várjunk sokat, és akkor lesznek kellemes meglepetések. De a hátborzongatót sem ússzuk meg.
Az autóbérlés a legnagyobb pontenciális, utazástönkretevő szívásfaktor, ha nem vigyázunk.
Tibby, tedd el azt a rohadt gépet, itt állunk az Aston-gyár kapujában! Mindjárt jön a szekuriti, és úgy megcsinálnak, hogy nem fogunk leülni egy hétig!
Volt, hogy az életed, az országod sorsa múlt rajta, a 12 hengeres Mercedes motor, vagy a V12-es Rolls bírja jobban a gyűrődést, melyik a jobb, erősebb.
Láttunk két autót, ami ritkább a Ferrari Enzónál. És akár te is megveheted magadnak.
A Totalcar olvasók a legjobb fejek, még Londonban is fergeteges buli csinálnak a Parkoló Parádéból.
Ez a brit humor, nem a Monthy Python. A vérfagyasztó látvány után a 12 milliós ár meg sem lepett.