Ha úgy akarsz eljutni A-ból B-be, hogy észre se veszed az utazást, válaszd a teleportálást. Esetleg az Audi A8-ast. Ha kész lesz.
Száz kilóval könnyebb, mint ami a kategóriában tipikus, 510 lóerős, 0,15 másodperc alatt vált, és a kipufogózajt sem spórolták el alóla. Érdekes dolgokra lehet számítani ilyenkor.
Sokféle szempont van egy autó elbírálására, de ha csak egyetlen létezik – hogy az adott kocsi milyen jó vadiújan, az első beülésre, úgy általában –, akkor az új 5-ös BMW nyerne.
Sose volt még ennyire közel dél-koreai autó a díj megszerzéséhez, bár 2008-ban a Ceed, szerintem kisebb eséllyel már bekerült a döntősök közé. Na, majd a Stinger, most! Talán...
Ha az Ikea és a Lego összefog, hogy jópofa autót készítsen, az ilyen lesz. Egy hamisítatlan darab Skandinávia, jó áron, ízléssel kivitelezve, sok cuccal – erősen nyerőgyanús a kombináció.
Tágas. Nagy a csomagtartója. Egyben van. Beletettek minden elektronikát, ami manapság fontos, még többet is. Nemcsak jó az ára, hanem egyenesen olcsó. Látótérben vajon a díj?
Cuki, mert csak rá kell nézni, színes, mert tényleg sokféle fényezéssel kapható, de tele van olyan cuccokkal, amikre néha sokkal drágább autók is csak pislognak. Év Autója lesz-e belőle idén?
Ha ezen a két napon túl vagyunk, már csak az lesz hátra, hogy otthon rongyosra rágjuk a ceruza végét. Most azonban végigteszteljük még mind a hét esélyest.