Nürburgring – utasként hullámvasút
Versenyautóban utasként ülni nem mindig kellemes – ahogy a repülőgépben a leszállást, ezt sem bírja mindenki. A hasonló jelenetek nyilván nem ritkák a Nürburgringen, elvégre a 20,8 kilométeres pályán 73 kanyar található, és az útfelület versenypálya-mércével nagyon egyenetlen. Itt inkább a szereplők miatt érdekes a jelenet. Miután a jobb oldalról kiugrik a férfi, és a korláton átvetődve szabadul meg az aznapi ebédtől, a vezetőülésből egy hölgy kerül elő, bukósisakban és... magassarkúban.
És ez egyáltalán nem jelenti, hogy a hölgy lassan vezetett volna, sőt: efféle reakciót általában a rövid, intenzív fékezések és agresszív gyorsítások váltanak ki az utasból. Ebből pedig, bár lehet, hogy merész a következtetés, úgy tűnik, hogy a pilóta komolyan vette a kihívást. Az M3-as egyébként jó eséllyel bérelt autó – legalábbis erre enged következtetni a Big Garage logó, ez a cég ugyanis sportkocsikat ad bérbe kifejezetten örömautózásra a Nürburgringen.