Valószínűleg a világ leggyorsabb presztízslimuzinja a Brabus által átépített Mercedes S osztály. Az expresszbálna 750 lóerős, és nincs benne sebességkorlátozás, így az Autobahnon simán tartja a lépést a leggyorsabb Ferrarikkal és Lamborghinikkel. Az már más kérdés, hogy ezt a képességét aligha fogják túl gyakran kihasználni.
Valamikor az 1980-as évek végén azzal az ürüggyel kezdték el a luxusautók sebességét 250 km/h-ban maximálni a gyártók, hogy nincsen olyan gumiabroncs, amely kibírná a tartós haladást ennél nagyobb sebességnél, ha egy bő két tonnás járműre szerelik. Ez az állítás azonban már rég nem igaz – ha egyáltalán az volt valaha -, amire tökéletes példa a bemutatás előtt álló Brabus S osztály átirat. A végsebessége a gyári adat szerint 340 km/h és a korszerű abroncsok nyilvánvalóan jól bírják a kiképzést még ennél a tempónál is.
A hajmeresztő menetdinamikát a bevált SV12 motorral, és a hozzá készített ötsebességes automata váltóval érték el a Brabus tervezői. A 6,3 literes, ikerturbós V12-es 750 lóereje mellett 1350 Nm-nyi csúcsnyomatékot adna le, ha bírná a váltó, ám az erőátvitel épségének megőrzése érdekében 1100 Nm-re kellett korlátozni a nyomaték maximális értékét. Erőhiány persze így sem tapasztalható, az autó 4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet, 11,9 másodperccel az indulás után pedig már 200-nál jár a mutató.
Egy ilyen autóban persze hamar fának mennének a Brabus vásárlói, ha csak a motort cserélték volna ki. Ahhoz, hogy az S osztály a teljes sebességtartományban uralható maradjon, át kellett alakítani a lökhárítókat és a hátsó légterelőt, át kellett hangolni a futóművet, és óriási, elöl 380, hátul 355 mm átmérőjű féktrácsákra bízták az autó lassítását. A nagy fékek persze csak óriási felnikben férnek el: a vásárló választhat 21, vagy 22 hüvelykes garnitúrák közül, a 275/25-ös első és a 295/25-ös hátsó gumikat pedig a Pirelli vagy a Yokohama szállítja.
A Brabus S osztálya természetesen semmivel sem nyújt kevesebbet komfortban, mint a gyári változatok. Teljes szórakoztató rendszert kínálnak hozzá digitális TV-vel, Bluray lejátszóval, 15,2 hüvelykes monitorral és teljes értékű fedélzeti PC-vel. Az anyagminőség is megfelel a legmagasabb igényeknek, legalábbis a gyártó szerint: egzotikus trópusi alapanyagokból készítik a fabetéteket, a kárpitok pedig mindenütt a legjobb minőségű bőrből készültek.
Az SV12 R bemutatóját Frankfurtban tartja a Brabus. Az árakat várhatóan csak később teszi közzé a tuningcég, bár valószínű, hogy egy-egy ilyen autó árából már Rolls-Royce-ra is telne.