A Hamann tuningmesterei egyszerűen megduplázták az 500 Abarth motorjának teljesítményét. Az apró városi harcosból a német autópályák réme lett.
A brutális ötszázas a Largo – spanyolul hosszú – nevet kapta, és ha nem is méretei miatt, de illik hozzá a név. A kiskocsi valóban nagyot lép: a gyári 1,4 literes turbómotorból valószínűleg mindent kicsikartak, amit az utcai használhatóság megtartásával lehetett. A teljesítményét 265 lóerőre, a maximális nyomatékát 348 Nm-re növelték. Azt ugyan nem árulták el, hogy mindez milyen dinamikára elég, de ekkora teljesítménnyel kétszer ekkora autók sem szoktak lomhának tűnni – legfeljebb a kezelhetőséggel lehet gond a fronthajtás miatt.
A motor adatait ismerve a legtöbb külső változtatás is értelmet nyer. Az 500-as sima orrán két vízszintes nyílást vágtak, és az új lökhárító is több nagy beömlőt kapott, nyilván az alaposan túlpumpált négyhengeres megfelelő hűtése érdekében. A szélesített nyomtávú, ültetett futóműre is szükség van nagy sebességnél a stabilitás megőrzése érdekében, a 18 hüvelykes felniknél kisebbet pedig aligha lehetne feltenni a nagy átmérőjű, belső hűtésű féktárcsáktól, amelyeket négydugattyús féknyergek fognak satuba, ha szükséges. Itt a légterelők, a küszöbszélesítés és a hátsó lökhárító feltűnő diffúzora sem tűnik értelmetlen átalakításnak – 200 km/h felett már számít, hogy a karosszérián mennyi leszorítóerő termelődik.
Egyelőre nem tudni, hogy a Largóból hány példány készülhet, és mennyit kérnek majd egy-egy darabért, de az az érzésünk, hogy sokak fantáziáját megmozgatja majd.