Fiat 500-as igazi sportkocsik ellen
Ez az egyik legerősebb ötszázas, de így is nehéz elképzelni a Ferrarik, Porschék és Aston Martinok között, ahová készül.
A mattfekete, nagyrészt karbonszálas karosszériaelemekkel épített kiskocsit az 500 Abarth alapjaira építette a Romeo Ferraris nevű kis olasz tuningcég, és láthatóan mindene megvan, ami a versenyzéshez kell. Bukókeret, állítható, szélesített sportfutómű és a teljesség kedvéért magas, hátraálló konzolon egy széles spoiler. Már a látvány alapján sem nehéz elhinni, hogy végigverné a világot, ráadásul az 1,4 literes turbómotorból 360 lóerőt sikerült kipréselni, ami a saját kategóriájában igazán jó teljesítmény.
Ezzel együtt komoly bátorságra utal, hogy a Romeo Ferraris Team három pilótája, Aldo és Michela Cerruti, valamint Mario Ferraris Vallelungában, az idei hatórás versenyen áll rajthoz, ahol a minimum-belépő eddig is egy bő 4-500 lóerős Porsche 911-es vagy Ferrari F430-as volt, de tepsiforma sportprototípusok is rajthoz állnak. Egy ilyen mezőnyben az 500-as csak egy túl magas, túl rövid, túl keskeny és túl fronthajtásos furcsaságnak ígérkezik, amelyet hat órán keresztül kerülgethetnek a többiek.