Közel megduplázta eladásait 2011-ben a Maserati Kínában. Az olasz luxusautó-márka 780 autót értékesített tavaly a Távol-keleti országban, ezzel pedig Kína lett a márka második legnagyobb fogyasztója a világon.
Ahogy az várható volt, a gyár sikermodellje, a Quattroporte fogyott a legjobban, ez tette ki az eladások 57 százalékát, míg a fennmaradó 43 százalékon a GranTurismo és a GranCabrio osztozott.
A jelentős növekedést nagymértékben segítette, hogy tavaly négy új kereskedést is nyitott a Maserati Kínában. A Vuhanban, Hsziamenben, Tiencsinben és Vencsouban nyílt üzletekkel együtt pedig már összesen tizenöt hivatalos kereskedéssel van jelen a márka az országban.
2011-ben Kína megmutatta, hogy mekkora étvágya is van a luxusra, és több Lamborghini vagy Rolls-Royces fogyott itt, mint bárhol a világban. Az ország dollármilliomosai átlag tizenöt évvel fiatalabbak a nyugatiaknál, a kínai luxusautó-vásárlók pedig jellemzően fiatal milliomosok, akik vágynak egy státuszjelző sportautóra.