A Toyota szemmel láthatóan nagy lendülettel szeretné útjára indítani az új Aurist, ezért a Párizsi Autószalonra egyből elhozták a sosem látott kombi változatot is. A Touring Sports nem csak azért újdonság, mert Aurisból eddig csak ferdehátú létezett, hanem a jól ismert Prius-hajtáslánccal ez lesz az első középkategóriás full hibrid kombi is.
![](https://kep.index.hu/1/0/336/3368/33680/3368064_5bbb1ab6eadd0009e1cfaaedbb31a8c4_wm.jpg)
Bár az első, kissé előnytelen képeken nem tűnik kimondottan könnyed formatervnek, az Auris Touring Sportsnak minden adottsága megvan a sikerhez. Másfél híján harminc centivel toldották meg a ferdehátú változatot, és ez mind a csomagtér bővítését szolgálja. Arra is ügyeltek a japánok, hogy a puttonyt könnyen lehessen rakodni, ezért nyolc centivel alacsonyabbra húzták a csomagtér peremét. Egyedül a tengelytávhoz nem nyúltak, az változatlanul 2600 mm.
![](https://kep.index.hu/1/0/336/3368/33680/3368068_abb32dd44a30eb9a0a1f4e7bc2649b6b_wm.jpg)
A Toyota hibrid offenzívájának részeként kezdettől fogva lesz belőle hibrid változat is, természetesen ugyanazzal a jól bevált technológiával, amit az első Prius óta tökéletesítenek fáradhatatlanul. Így aztán a hibrid Auris Touring Sports egyedülálló lesz a maga nemében, hiszen ilyen méretű full hibrid kombi egyelőre nincs a piacon. Akinek túl különcködő a Prius, esetleg drágállja a Prius+-t, praktikus kompromisszumot kaphat az új benzinelektromos Aurisszal, amely feltehetően árban is a hibrid Yaris és a Prius közé ékelődik majd.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)