Micheliszé a pole a második futamra
Hugo Valente alatt nagyon élt a Chevrolet, Robert Huff alatt pedig a Lada, de a Citroeneket a Hungaroringen sem lehetett befogni. Lopez idén először rontott élesben, de ami a legfontosabb: Michelisz Norbié a pole a fordított rajtrácsos második futamon.

A két esős szombat délelőtti szabadedzés után napsütésben rendezték a WTCC magyar versenyének kvalifikációját. Az eső nem sokkal az időmérő kezdete előtt állt el, így az ideális ív és az aszfalt nagy részének kivételével a pályán még sok víz állt a Q1-ben. Az első számú kerülendő akadály a nedves rázókő volt, ami épp a mezőny nagy öregén, Gabriele Tarquinin fogott ki. Az olasz Hondáját a gumifal fogta meg, a Civic tréleren végezte.
A folyamatosan száradó pályán Norbi kilencedikként jutott tovább, az első szekció meglepetése pedig Robert Huff volt a Ladával, akinél csak Yvan Muller volt gyorsabb. A Q2 aztán meghozta a hazai pályán a szerencsét Michelisznek. Bár Norbi pénteken még azt mondta, túl nagy kockázat a fordított rajtra játszani, az utolsó percben úgy állt a helyzet, hogy biztosra taktikázhatták magukat Zengőék. Bejött! A tízedik hely nem sok jót ígér egy előzésre alkalmatlan pályán az első futamra, de épp a kevés előzésre alkalmas kanyar, na meg a pályaismeret lehet, ami reményt ad a másodikra. Kár lenne előre ünnepelni a 2012-es győzelem ismétlését, de óriási az esély a duplázásra.

Az utolsó ötös meccse két géniusz, Lopez és Muller csatájáról szólt. Szerencsétlen Ma Csing-Hua már a véghajrá elején elvérzett egy banális szervezési hibán: a két szekció között nem maradt idő felkészíteni az autót, így a 27 éves kínai meg sem próbálhatta, mit tud a nagyok ellen a számára új Hungaroringen. Az utolsó ötös egyetlen nem citroenese, a mindössze 22 éves Hugo Valente viszont erőből verte Sebastien Loeböt, és csak egy büntetés miatt alakult úgy, hogy nem másodikként indul holnap. Az idén eddig hibátlan Lopez most kétszer is rontott gyorskörén, így Yvan Muller szerezte meg a pole-t, tavaly június óta az elsőt. A négyszeres világbajnok mindig is érezte a pályát, eddig négyszer nyert a Hungaroringen.
A kvalifikáció végeredménye:
1. Yvan Muller
2. Hugo Valente*
3. Jose-Maria Lopez
4. Sebastien Loeb
5. Ma Csing-Hua
6. Tiago Monteiro
7. Robert Huff
8. Tom Coronel
9. Tom Chilton
10. Michelisz Norbert
* büntetés nélkül
Ha nem bírja kivárni, hogy újranézhesse az időmérőt, a YouTube-on már fent van oroszul:
Ha már WTCC és Hungaroring, ilyen egy kör Norbival

Az oldalról ajánljuk
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
