A Triple Nickel becenevű, hosszú kabinos, platós gép viszonylag közel áll a sorozatgyártmányhoz, a módosítások többsége a légellenállás csökkentését szolgálja.
Ezért került elképesztő méretű első kötény-toldat a lökhárító alá, nyílások nélküli borítás a felnikre, illetve ezért használtak relatíve kisméretű kerekeket, ültetett futóművet és platófedő műanyaglemezt. Emellett csak néhány kötelező biztonsági eszközt építettek be, amilyen a bukócső vagy a tűzoltókészülék. Az 5 literes Cummins dízelmotort nemigen módosították, igaz, a 310 lóerő és a 750 Nm csúcsnyomaték eleve nem kevés, és a megdöntésre váró rekordok sem elérhetetlenek ezzel a teljesítménnyel.
Az átépített Titan XD-vel két rekordot ostromolhat a Nissan, a D/DT osztályban 307 km/h, az FIA Class A-III-9 kategóriában pedig 185 km/h az aktuális csúcssebesség. Ez utóbbit biztosan megdönti a Nissan, de az előbbire is van esély, főként ha tudnak emelni a motor teljesítményén.