Rekordévet zárt Magyarországon a BMW-csoport, több mint 2200 autót adtak el, és jól fogyott az i3 és az i8 is. Még motorban is erősítettek.
A BMW közlése szerint a márka a 2014-es értéknél 21 százalékkal több, 2091 autót értékesített tavaly, Miniből pedig 3 százalékkal többet, 119-et adtak el Magyarországon 2015-ben. Meglepően jól fogytak a BMW-nél az i-sorozat autói is: a teljesen villanyos i3-ból 49-et, villanyos sporthibrid i8-ból hatot adtak el. Ezzel náluk több teljesen elektromos autót csak a Nissan adott el Magyarországon tavaly, azonban azok jelentős részét egy taxitársaság vásárolta meg.
Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország vezérigazgatój hangsúlyozta, hogy a magyar piac 14 százalékkal nőtt az előző évhez képest, ezt a BMW bőven túlszárnyalta, és a kereskedelmi piacon - nem számolva az állami megrendeléseket - megelőzte fő vetélytársait, az Audit és a Mercedest is.
A motorok piacán is nőttek: 24 százalékkal haladták meg a 2014-es értékesítési számokat, tavaly 253 kétkerekűt állított forgalomba a BMW Magyarországon.