A Group B-korszak egy jelentős darabkája kerül árverésre hamarosan az RM Sotheby's árverésén. A Monte Carlo-ralit is nyert Peugeot 205 Turbo 16 Evolution májusban kerül kalapács alá egy monacói aukción.
A rali-világbajnokság egyik legmozgalmasabb időszaka volt a nyolcvanas évek közepe. Az Audi, a Lancia és a Peugeot nagy csatáiról szóltak ezek az évek, olyan nevekkel a nyers csúcsgépek kormánya mögött, mint Ari Vatanen, Timo Salonen, Henri Toivonen, Walter Röhrl és Stig Blomqvist. A Peugeot 1984 áprilisára jutott el 205 Turbo 16 homologizálásához, nyert is vele három ralit Vatanen abban a szezonban.
A most árverésre kerülő példány a C11-es sorszámot kapta, és az 1985-ös Monte Carlo-ralin debütált Vatanen kezei között. A finn bő ötperces előnyben nyert vele Röhrl előtt, majd két hét múlva győzött az autóval a svéd ralin is. A szezon harmadik versenyén, a portugál ralin triplázhatott volna, de megadta magát a 205 felfüggesztése. A Peugeot ezután kivette a C11-et a világbajnokságon használt flottából, és már nem jutott neki több a dicsőségből. Az autóváltás Vatanennek sem jött jól: a szezon hátralevő részén mindössze egy második helyet tudott összehozni az Új-Zéland-ralin, miközben csapattára, Timo Salonen megnyerte a világbajnokságot. Na, ezt a kétszeres futamgyőztes, korán nyugdíjazott 205 Turbót lehet megvenni májusban, a monacói árverésen.