Miközben a BMW 320d és a Jaguar XE 2.0d személyében még az amerikai piacon is van dízelkonkurense, az Audi egyetlen motorral kínálja az új A4-et: a 252 lóerős kétliteres, turbós négyhengeressel. Azt mondják, ebből már nem is viszik el a dízelt.
A kérdést az Audi of America elnöke, Scott Keogh tisztázta. Keogh az Automotive News-nak azt mondta, nem a dízelbotrány van a döntés mögött, de a német prémium dízelek tengeren túli értékesítési számait elnézve nem kérdés, hogy van összefüggés. A BMW és a Mercedes dízeles eladásai januárban több mint a felével zuhantak az egy évvel korábbihoz képest. Az Audi eddig sem az A-sorozatban volt erős dízel-téren odaát, így nem is volt honnan bukni. Koegh szerint az általános érdektelenség döntött a kérdésben, ezért tartják meg a dízelkínálatot az SUV-kben, ahol eddig is jobban teljesített. A Q-széria nem mellesleg alig érezte meg a botrányt.
Az Audi-elnök szerint az A4-gyel kapcsolatos döntés végleges, legalábbis ami ezt a generációt illeti, és az sem lenne meglepő, ha a hazai konkurensek követnék őket. A BMW például összesen 334 dízeles autót adott el januárban a 320 millió lakosú országban. Ezzel még mindig jobban állt, mint a Mercedes, ők 205-ös eladást tudtak felmutatni egy hónap alatt.