A konkurensekkel tölteni a reklám hibrid akkumulátorait? Aztán az egészet címzetten megköszönni? Új szintre emelte az autóipari trollkodást a Volvo.
A reklám alanya az új XC90 plug-in hibridje, a T8, ami a Volvo szerint 43 kilométert megy el villanymódban. Ezt a képességét hangsúlyozzák a cég saját fejlesztésű hidraulikus rendszerével, ami az áthaladó autókból nyer energiát. Ebben a formájában a rendszer nyilván csak mellékszereplő, a hatásfokán ráadásul sokat ront a giga kijelző és az örömfény, de az áramtermelő autópálya nem ördögtől való, évtizedes téma.
A Volvónál egy ideje már nagyon érzik a vírusvideó-gyártást, bár eddig inkább a Volvo Truck volt erős ebben házon belül. Legnagyobbat talán az szólt, amikor Jean-Claude Van Damme spárgázott egyet két kamionjuk között. Itt egy hörcsöggel vezettettek ki egy FMX-ezt egy kőfejtőből, de volt kamionok közt kötéltáncoló mutatványuk is, itt pedig Claes Nilsson vezérigazgatót lógatták egy kikötő fölé.