Úgy néz ki, mint amilyen egy két generációval későbbi Jeep Wranglerrel keresztezett Toyota FJ Cruiser lehetne. Elmegy mindenhol, de a pályán sem gond neki a tempó, és több akkumulátort cipel, mint egy alap Model S. Épp csak kiesett Elon Musk száján az új féle pickupok mondat, máris előkerült a Tesla Allterrain, ami ugyan nem pickup, de nagyon más, mint amit eddig a Teslától láttunk.
Oké, az Allterrain igazából nem is a Tesla szülötte. Jason McGinnity-nek, a Tesla Design Studio egy korábbi gyakornokának látványkoncepciója az autó még tavalyról. McGinnity már az Adidasnál formatervezősködik, ám a Tesla-fanok Musk kijelentése után előkapták korábbi munkáját, ami így egész széles körben ismert lesz.
McGinnity igazi mindenjárónak tervezte a járművet, amely hátizsákként cipeli tartalék akkumulátorát. Rövid túlnyúlásai vannak és mély súlypontja. Utóbbiban sokat segít neki az a Teslánál általános felépítés, hogy a padlóba kerül az akkumulátor. Az Allterrainbe McGinnity 70 kWh-sat tervezett, ehhez jön a hátul cipelt plusz 10 kWh-s csomag.
Mint koncepcióhoz, valójában teljesen tét nélküliek az autóhoz mondott adatok. Ilyen a 193 km/h-s végtempó, a 350 kilométeres hatótáv, és a négy másodperces 0-100-as sprint. Azon túl viszont ez is csak egy homokjáró, ami a tengerpartlakók számára jól ismert felépítést követ négy üléssel, lekapható tetővel. Az egyetlen fura húzás rajta az a helyben nagyon pazarló pótkerék, máskülönben nem rugaszkodik messzebb a kortárs autóipar szélétől, mint egy Citroen Cactus M.
Bár a Tesla Allterrain csak egy dizájner fantáziája, ha buggy-ja is lesz a Teslának, nagyon másként nem nézhet majd ki. Buggy-ról azonban egyelőre szó sincs, Musk mestertervének nemrég elhangzott részletei alapján viszont alaposan kiszélesítenék a márka kínálatát, így a pickuptól a kisbuszig sokféle Tesla várható a következő években.