Néhány hete a SEMA Show-n mutatta be az eddig nem különösebben ismert Zero to 60 Design igazán alapos Mustang-átépítését, amelyet GTT-nek neveztek el. A Fordnak azonban nem tetszik sem a forma, sem az alkalmazott jelvény, így könnyen perrel végződhet az ügy.
A GTT érdekes keverék: az alapja egyértelműen a Mustang, de jóformán csak a tetővonalhoz és az ajtók felső részéhez nem nyúlt a kaliforniai autóépítő csapat. A cápaorr-szerű motorház-forma, a gigászi trapéz-légbeömlő a lökhárítóban – vagy inkább annak helyén – és a meglehetősen nehezen indokolható, középmotoros elrendezésre utaló nyílások az hátsó kerekek előtt eleve markánsan elütnek a Mustang megoldásaitól – de amitől a Ford felfigyelhetett az autóra, az a hátsó rész: a lökhárító és a lámpák kialakítása egyértelműen a Ford GT stílusában készült. Másolatnak azért nem mondanánk, legfeljebb a diffúzor környékét, de a karakteres kerek LED-es lámpából itt oldalanként egy helyett kettő van.
A Ford egyelőre annyit mondott, hogy a jogászaik vizsgálják a formát, és ha úgy találják, hogy erre mód nyílik, jogi lépéseket tesznek. A Zero to 60 Design persze nem akarna beleállni egy ilyen ügybe: azt mondják, semmiképp sem az volt a cél, hogy kivívják a Ford ellenszenvét. Sőt, úgy érzik, azzal, hogy egyetlen látványos, és a SEMA Show-n sokak által megcsodált autón egyesítették a két legizgalmasabb Ford stílusjegyeit, a tiszteletüket igyekeztek kifejezni a gyártó iránt.
Tudjuk, egyebek közt a Ferrari példájából, hogy az autógyárak céges jogászai nem feltétlen elégednek meg egy ilyen pozitív gesztussal. Az sem lehetetlen, hogy a Ford ügyvédei egy laza mozdulattal megfojtják a kis kaliforniai céget, és csak remélni lehet, hogy az autógyártó óriásnál akad egy épeszű vezető, aki megérzi, hogy milyen rossz marketing lehet, ha erőből jár el a cég.