Mindössze három darabot gyártottak belőle, egyetlen példánya ismert, de árverésen még az sem járt, márciusban viszont rögtön a legdrágább kabrió lehet a Type 57S Cabrioletből.
A ritka kabrió eredete a Vanvooren műhelyhez nyúlik vissza, a kabrióság ugyanis nem a Bugattinál gyökerezik. A Vanvooren volt az, amely 1937-ben három példányt is átépített az egyébként elve ritka és drága 57S-szériából, amiből a Bugatti csupán negyvennyolcat gyártott. Az elmúlt közel nyolcvan évben a három példányból egyedül ez az 57513. alvázszámú maradt a szakma szeme előtt, a másik két autó sorsáról nem tudni.
Az árverés csaliszövegében azt írják, a váltótól a motorig a Bugatti minden jelentős eleme eredeti, és egy fényezést leszámítva állítólag még csak nem is restaurálták soha. Eddigi nyolc évtizedében sok tulajdonosa volt, de nyílt árverésen még sosem járt. Márciusig ez már így is marad, akkor viszont az RM Sotheby's aukcióján lehet majd rá licitálni. Az előzetes várakozások szerint 8,5 millió dollár (2,4 milliárd forint) környékén fog elkelni, amivel rögtön a legdrágább kabrió lenne.