Lassan halad az Alpine márka újbóli bevezetése, de egyre több jel utal rá, hogy közeledik a nagy leleplezés. Most például három álcázott prototípust mutattak egy gyári kisfilmen, méghozzá menet közben.
A nagy misztériumokhoz persze így sem kerültünk sokkal közelebb, például még mindig nem világos, hogy mi hajtja a középmotoros sportkocsikat, viszont biztató, hogy egész precízen csúsztatható az autó – ez az ilyen hajtáselrendezésű járműveknél sokszor nehezen kivitelezhető manőver. Annyi egyértelműen látható, hogy a prototípusok formája szorosan követi az év elején bemutatott tanulmány-változatét, azaz legfeljebb néhány apróság jelent majd eltérést ahhoz képest.
Az A120 néven emlegetett modellt egyébként már most le lehet foglalni – 2000 eurót ér, hogy valaki az első autók egyikéért sorba állhasson – bár pontosan azt sem lehet tudni, hogy mennyit kérnek majd a típusért. Pletykák persze vannak, ezek szerint 1,8 literes turbós négyhengerest fejlesztettek az autóhoz, amely 250-300 lóerős lesz – várhatóan többteljesítményszint is készül majd – egy-egy példány ára pedig 55-60 ezer euró körül alakul majd.
Az már most tudható, hogy a Renault fokozatosan kezdi bevezetni a márkát: először csak 12 európai országban, ehhez jön később Japán és az Egyesült Királyság. Hogy Magyarország benne lesz-e a kezdő körbe, azt egyelőre nem tudni, bár nem túl valószínű – alighanem azokra az országokra koncentrálnak majd, ahol nagyobb mennyiségben adhatók el efféle sportautók. Később szép lassan újabb és újabb országokba érkezik meg a márka, így van rá esély, hogy még 2017-ben nálunk is megjelenjen.