A Suzuki a világ nagy részén a kisautóiról ismert – eddig minden esetben belebuktak, amikor megpróbáltak kitörni ebből a körből, legutóbb a Kizashival – Japánban mégis kínálnak viszonylag nagyméretű autót. A Landy egyterű már a harmadik generációnál tart, azaz megéri a Suzukinak a kínálatban tartani.
A hétüléses, tolóajtós, dobozforma egyterűt persze elsősorban a jelvénye teszi Suzukivá, hisz amúgy a Nissan Serena minimálisan átrajzolt változata. Az európai szemmel nézve kissé esetlen forma is a Nissan műve, csak a hűtőmaszkot cserélték le az autón. Japánban azonban igen népszerűek az efféle, maximális térkihasználást és kényelmet nyújtó modellek – mintha az emberek sokkal inkább tekintenék az autót használati tárgynak, és kevésbé presztízsjelzőnek, mint akár Európában, akár Észak-Amerikában – ezért is éri meg a Suzukinak egy ilyen idegenlégióst is a kínálatban tartani.
A Landy kétféle hajtással készül, az egyik közönséges kétliteres négyhengeres benzinmotorral, a másik hibrid hajtáslánccal. Váltóból csak egyféle van, fokozatmentes automata, viszont első- és összkerékhajtású változatot is kínálnak, mint Japánban szinte mindenből. A méretéhez képest a Landy ára sem drámai – 2,5 millió jen, átszámítva kb. 6,4 millió forint – de valószínűtlen, hogy a típus Japánon kívül bárhol másutt felbukkanna.